SB Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Heisann Kjøpte noen orginale skvettlapper til e36'en min, har fått nok av steinsprut i løpet av vinteren og vil prøve å redusere jævelskapet Selvfølgelig manglet monteringsanvisning..men følger med 3 små metalklipps til hver lapp + en liten skrue (som ikke passer noen plass..). Har festet lappene med klipsene, men har en følelse av at de kommer til å falle av etter 100 meter...noen som har erfaring med å feste skvettlapper? tips? Vurderer å bare sprute på sikaflex i sporene og la det stå til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Du skruer ut den skruen som fester innerskjermen, så setter du på skvettlappen å fester den med skruen i dette hullet. Klipsene bare skyver du inn i de sporene som er i skvettlappen. Ta gjerne å smør dem inn med techtyl før du setter dem inn. Er bilen din senket, så vil nok skvettlappene ta litt nedi asfalten i svinger og dumper, men du kan kutte av en cm. eller 2 i nedre kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Mye koster skvettlappene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Har tenkt på dette selv. Noen som har et bilde av hvordan det ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 Kostet tilsammen 830 kr, fikk da lapper både foran og bak. Så også på noen uorginale til ca 300, men valgte orginale siden jeg syns de passet best til bilen. Kan slenge ut noen bilder når (om) jeg får festet lappene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Her har jeg montert originale foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Her har jeg montert originale foran HA HA HA... Ser ikke noen ting der, så det ble knall bra !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Hehe, ikke enkelt å se. Har du andre vinkler på bilen? Så jeg får se selve lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Hadde ikke så lyst, for den ser ikke bra ut, upolert og med vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Det finnes også gjennosiktig tape. Også kan du fjerne det når sommeren siger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Det eller folie.. Jeg tror jeg er nødt til å gjøre et eller annet på min nå. 1 km grusvei inn til dama sitt hus, og etter jeg fikk på 18-tommerne er det ikke noe pent syn bak forhjulene. De stikker såpass langt ut at det spruter grus rett på sidene, og dekkene er myke og drar med seg masse opp. Ser jeg får masse skader i lakken. Liker det ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Det eller folie..Jeg tror jeg er nødt til å gjøre et eller annet på min nå. 1 km grusvei inn til dama sitt hus, og etter jeg fikk på 18-tommerne er det ikke noe pent syn bak forhjulene. De stikker såpass langt ut at det spruter grus rett på sidene, og dekkene er myke og drar med seg masse opp. Ser jeg får masse skader i lakken. Liker det ikke!! Da er det 2 valg, droppe det pene utsendet til bilden, eller droppe dama :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 hmmmmmmmmmmmm.. hvordan i pokker kan de skvettlappene sitte på bilen på det første bilde ? der ser man de jo ikke i det hele tatt! og på bilde 2 ser det ikke ut i måneskinn... sorry meg.. tror de må ha detti av, kan ikke bare bære dekk å vask som gjør det der as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Da er det 2 valg, droppe det pene utsendet til bilden, eller droppe dama :=) Hehe. Eller begynne å parkere bilen ved veien og gå 1 km hver vei... Er ikke helt klar for å droppe dama enda gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 jeg har bare erfaring med å ta de av.det stod på min 320 når jeg kjøpte de,og jeg tok de av nå i vår.var skrudd fast i innersjermen med 3 skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå