bjirn Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 jeg syns du burde gå for de dørene,det er noe av det feteste som finnes og gjør seg godt på bmw ialfall E46. som på denne som er kåret til europas råeste bmw. Med Stevie Wonder som dommer? Seriøst... Uten de ekle, STYGGE felgene og de dørene var jo bilen fin... Eller... Ta vekk baklyktene og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 det er ok på en lamborghini, men på alle andre er det HARRY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Helt enig med R Andersen..syns det ligger i navnet jeg L-A-M-B-O-R-G-H-I-N-I dører, altså hører de hjemme KUN på lamborghinier og hvertfall ikke på en BMW..måtte til nød og neppe blitt på en jalla-stylet japsebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 BMW har jo oxo prøvd seg på "måkedører", på Z9 Ufint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 hmm mange gamle orginal freaks her Lambo dører er dritt kult....! Bare sånn att det er sagt he he he Ole har talt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 syns lambo dører er dritt fett jeg er vel bare at det er litt "nytt" for lille norge tror jeg... en som skreiv det var harry,folk har mye rare meninger for hva som er harry men men kjøp lambo dører du,kult med noe som andre ikke har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 syns lambo dører er dritt fett jeg er vel bare at det er litt "nytt" for lille norge tror jeg... en som skreiv det var harry,folk har mye rare meninger for hva som er harry men men kjøp lambo dører du,kult med noe som andre ikke har Der sa du det!!! Litt nytt, for lille konservative Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 jeg syens lambo dører er fint, vbirker som det er mange som er redd for forandringer her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 ja det er nok litt skrekk å gru for nye ting men det er det jo bestandig for nye ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 jeg hadde ikke skaffet meg det, men det er meg da, er jo helt ok sålenge det er gjort strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Lambo dører er fett!! Synd det er så dyrt, viss ikkje hadde eg hatt eg også Oppmerksomhet får du vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Jeg synes det funker jeg også: Og hvis det er denne typen du går for, så kaller du det bare for LSD-dører, og slipper maset om "lambo"-dører på andre biler enn Lamborghini.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 den var bare NICE da... ja kanskje litt lurt å si lsd dører istedenfor hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 BMW har jo oxo prøvd seg på "måkedører", på Z9 Ufint.. ...hmmm...dette er rett og slett ikkje bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 jeg syns du burde gå for de dørene,det er noe av det feteste som finnes og gjør seg godt på bmw ialfall E46. som på denne som er kåret til europas råeste bmw. dette var heller ikkje bra....(dørene altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå