Dan Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Hvem skal se at du har lambo-dører når du cruiser? Eller skal du kjøre med dørene åpne? Med mindre penger ikke er et tema, så hadde jeg latt være. Mye annet snadder du kan bruke pengene på, og det er jo tross alt bare dører....who cares! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Det første jeg tenker på når jeg ser en BMW med lambo dører er kebabtralle! Da skjønner jeg faktisk hvorfor enkelte velger å kalle de det. Ikkeno personlig ment asså. Bare min oppfatning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Eg syns hvertfall lambodørene på den blå e36 'm3' (325) cab'en som ligger til salgs på nettet for tiden me de hvite felgene passet ganske bra.. I like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Bruk pengene på noe annet.. Du får mye bra for 20000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Bruk pengene på noe annet.. Du får mye bra for 20000. Enig med du! Ser like dumt ut som de svære rieger fangerne noen tvinger på e30'ene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Smak og behag, noen liker det og noen liker det ikke, det gir du faen i, du gjør det du liker. Synes lambodører er kult og kan se fin ut, hvis man har den rette stylingen,fargen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Jeg synes det funker jeg også: Og hvis det er denne typen du går for, så kaller du det bare for LSD-dører, og slipper maset om "lambo"-dører på andre biler enn Lamborghini.. Jeg liker i utgangspunktet ikke lambodører på bmw, men den der synes jeg var ganske fin. Men anyways, det er mye penger det er snakk om, og jeg hadde selvfølgelig brukt de på no annet! Vent heller til mosselman kommer med tilbud på kompressorkitt'a sine, så slår du til på ett slikt! Er ikke det bedre da? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Ville heller lagt pengene i lambodører enn i carbonpanser ivertfall! (se bildet over.) Det er noe av det styggeste jeg ser på en bmw, og biler generelt. At de ikke bare kan lære seg med en gang at selv om det er carbon så skal det lakkes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Lambodører er tøft så lenge resten av bilen er ordentlig gjennomført! Man har ikKe en BMW 316 med fangere i grå plastikk også er det lambodører.. Get my point? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Lambodører er tøft så lenge resten av bilen er ordentlig gjennomført! Man har ikKe en BMW 316 med fangere i grå plastikk også er det lambodører.. Get my point? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Suicide doors er tøffere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Lambodører er tøft så lenge resten av bilen er ordentlig gjennomført! Man har ikKe en BMW 316 med fangere i grå plastikk også er det lambodører.. Get my point? Nice!! Ler høyt for den der azz.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Lambo dører på bmw??? huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Legg hodet ditt på innstigingslisten du, så skal jeg vise deg det eneste de dørene der duger til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 jeg mener nå at hvis du har lyst til å kjøpe lambo dører så kjøper du lambo dører. ikke la andre bestemme hva du skal ha på din bil. det er jo du som skal vere fornøyd med bilen din, ikke alle andre. det handler jo om å kjøre sin egen stil mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå