Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tidligere i dag var jeg ute å gikk en liten tur, da fikk jeg øye på en 635CSI med kræsja front som stod i hagen til en fyr. Ble med engang interessert i den, og prøvde å få taki han som eide den, har til dags dato bare fått ett par sms'er fra han. Han ville ha 20k for bilen, da fikk jeg med to nye skjermer. Jeg er ikke sikker på tilstanden til motoren, men det så ikke så værst ut, var bare gått 186000. Og det var sinnsykt fett svart skinn interiør. Jeg lurer på hva dere syns om den prisen? Og sånn ca hva det vil koste å fikse bilen? Det er sikkert vanskelig å si ut i fra noen få bilder, men prøv :)

bmwguiden9gj.th.jpg

bmwguiden28yk.th.jpg

motor7fd.th.jpg

Posted

Det er ekstremt dyre deler til disse bilene! bare så det er sagt... regn med endel penger hvis du ska begynne på noe slikt.... :P

Posted

Kan jo kjøpe ein sjitbilligt delebil i tyskland.

De blir jo bare satt vekk på gata pga de ikkje klarer utslippskrava i tyskland

Posted

Så litt sliten ut, med en del rust og greier, men noen kroner er den vel verdt. Delebil fra Tyskland er sikkert ikke noe dumt forslag.

Posted

For min del syntes jeg 20 000 hørtes litt mye ut, ser ut som det er endel arbeid som må gjøres. Men for all del, er motor og interiør i god stand så er det mulig den er verd det.

Posted

Har pratet mer med fyren som eier den nå. Motoren var i tipp topp stand, gått 186000. Trengte ny front, panser, og burde selvfølgelig lakkeres på nytt. Men bare motoren i seg selv er jo verdt nesten 20000,- vell? Lurer på om den hadde passet i min 520?