Holmen Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Hei er det noen her på forumet som har en E30 318i tilsalgs? kan ikke ha med større motor pga alder i forsikringsselskapet:( Bor i fredrikstad, interesert å kjøpe i østfold,telemark,vestfold,akershus,oslo pris: max 20.000,- send gjerne en e-mail; alek_holmen@hotmail.com Mvh Holmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 du får min med en gang for 20 000,- 318i 1985modell, 15" sommerfelger med kant(mim) og GoodYear ventura dekk (gode) , 14" originale bmw-felger vinter med gode piggdekk. gubbekjørt til jeg fikk den, så normalt kjørt (ingen hard kjøring før motoren er varm!) slitte seter fremme, særlig førerstol.. og anlegg: rockford fosgate forsterkere med sony 6*9" og frontsett... Kenwood headunit... det var vell det...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Er meget interesert, men problem med penger, får 4lapper i morgen, og 12lapper neste mnd, så hvis du er interesert av i å holde den av så skal jeg få skrapa fram resetn av beløpet i løpet av neste mnd. Noe rust på den? evt hvor? noe problemer med motor? Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Er meget interesert, men problem med penger,får 4lapper i morgen, og 12lapper neste mnd, så hvis du er interesert av i å holde den av så skal jeg få skrapa fram resetn av beløpet i løpet av neste mnd. Noe rust på den? evt hvor? noe problemer med motor? Hvor bor du? det begynner å komme frem rust i hjulbuene... motoren sviver bra.. men den bruker litt olje, så det må du være observant på... jeg bor i ROgaland, utenfor Eigersund... jeg skal bare tenke litt på om jeg egentlig vil selge en så god bil, så får du svar av meg om jeg vil selge den innen ukeslutt.... er litt usikker nå.. på grunn av at den er så go... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 jeg har nå bestemt meg for å ikke selge bilen... i så fall ikke for 20000,- for jeg trenger jo bil, og jeg tror ikke jeg klarer å få en like god og pen bil til under 20000,- med omreg. og forsikring første året... så jeg selger den ikke for 20000,- desverre... mvh Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 jeg har nå bestemt meg for å ikke selge bilen... i så fall ikke for 20000,- for jeg trenger jo bil, og jeg tror ikke jeg klarer å få en like god og pen bil til under 20000,- med omreg. og forsikring første året... så jeg selger den ikke for 20000,- desverre... mvh Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå