Gunnar Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Brand spanking new, rett fra USA: Desverre altfor stor for meg, men ellers ganske tøff? Her er logoen: Og på f... lagde jeg meg noen egne FWD-sucks-bimmers.no bumper stickere (uten skrivefeilen som er på det andre bildet som har vært rundt på nettet): (beklager bildekvaliteten - brukte mobilen) Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Pris? Jeg skal ha nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 NICE! EDIT: Pris? jeg dette vil jeg og ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 ble bra dette spesielt den med trå-sykkelen..artig artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Rå bra. Jeg må i ha en sånn FWD Sucks bumpersticker. Den var rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Kult... Kjipt at jeg har lite penger for tiden bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 stein bra. jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 Frister å gå ut og klistre et av FWD-stickerne på naboens Golf. Prisen for skjorta på bildet er ca. 130,- inkludert alt hjem i postkassen her i Norge fra USA. Jeg har etablert en webshop for slik merchandise via noen amerikanske nettsider. Der fungerer det slik at dere bestiller selv, betaler til de, og de trykker en og en og sender per bestilling, så der er det ikke noe stress for meg med gruppebestillinger, utsendelser og slikt slik som med foliemerkene som snart kommer. Her ordner de alt. Grunnen til at jeg ikke har sagt noe før er at jeg ville teste det først, se at det faktisk fungerer, og se hvordan det ser ut. Bestilte derfor noen småting, og må si meg godt fornøyd. Det tok under 10 dager fra bestilling til det var i postboksen min, og det er altså inkludert trykkingen av enkle eksemplarer av diverse! Er dere fornøyde med logoen kan jeg legge ut adressen til shopen slik at dere kan sjekke den ut selv, og bestille om dere har lyst til det. Det er lagt på ca. en "symbolsk" tier i prisen på hvert produkt (litt varierende etter type) som går i "min" (sidene) sin fortjeneste. Hvis dere synes vi må gjøre noe med logoen får dere komme med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 Har noe til deg også, Kjell Rune: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 he he he he. den var bare sinnsykt bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 HEHE! Konge .) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Få adressa... Må ha det, bare MÅ ha det.... Den bumperstickeren, den skal jeg ha på BobleGolfen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Haha, kongebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 hvilken størrelse er det du hadde på deg..?? jeg må jo ha en slik... sinnsykt bra..! nå begynner det å bra med merchandise her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Hahahah, sjef !! Menneh går det an å få trykket den logoen på et annet plagg? Feks en "jentetopp"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå