johjoa Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Vaska bilen i sta... så kom jeg over en vinkel som jeg var råå! jeg fikk tatt et bilde av pansret som ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Ble flott d der.. men du må slenge inn bilder av hele bilen nyvasket... Viss den e like ren enda da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Råfint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg gikk ut litt sent og vaske bilen... så det bynte og bli mørkt da jeg var ferdi slik at noen av bildene ble ikke så alt for bra... Her er det 2 beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Trur dokker ikke at dagen etter jeg vaska bilen lot jeg den stå hjemme mens jeg var på skole og da begynte det og regne og snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 ser bra ut i lakken faktisk, bortsett fra den bulken på høyre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Ja jeg vasket bilen min idag.. Se resultatet.. Førnøyd me dagens vask.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Strøken lakk dere har da, har ingen steinsprut eller riper/vaskriper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 var mye fine bilder her.... hadde jeg bare hatt en bil som jeg kunne vasket........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Ja jeg vasket bilen min idag.. Se resultatet.. Førnøyd me dagens vask.. Hmmmm jeg har ganske så mørk og dårlig skjerm..men bilen din var usedvanlig lik min.. ossen felger du har? eventuellt flere bilder jeg kan se? har samme baklykter og tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Kan jo ikke se om det er steinsprut eller ikke fra noen små bilder som dette her! Selv min ser jo ikke ille ut på avstand.. og spesielt ikke på små bilder.. Men for all del, fine biler! Ville bare poengtere at man ikke kan avgjøre hvordan lakken er ut fra slike bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 ...perfekt dag for ein bil vask....koste meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå