Gå til innhold

Da begynner det å bli gang på tingene!!! ;)


Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig blir det gang på tingene her!! Rett over helga skal det bestilles tid til lakkering av bilen ;) (på et skikkelig lakkeringsverksted ja)

Da skal den nye M-fronten lakkeres, baken skal lakkes ned, panseret skal lakkeres (fullt av forbaska steinsprut) listen under panseret (grill lista )

Begge forskjermene skal lakkeres og den ene skal byttes helt!

Er så drittlei av småskader rundt forbi, så nå skal det bort!!

For alt dette inkl ny forskjerm skal jeg betale ca 9000,-

Men så var det fronten.... den må plent stå klar til bilen skal in, resten skal pusses ned i helga, men det mangler jo noen deler på den som jeg må ha tak i! Lister og luftekanaler....

Gitter er jo ikke noe problem å få tak i, men hvor finner jeg lister og luftekanaler fortest og billigst mulig? Har ikke akkurat så mye penger igjen nå :P Og kan listene som står på orginalfronten brukes?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke listene passer om hverandre, så det må du evt kjøpe nytt. tror kanskje listene på hjørnene passer, men den i midten er litt annerledes..? kan hende jeg er ute å sykler nå.. :roll: du kan vel prøve å montere listene på fangeren, så finner du fort ut det.

luftekanaler skal vel du kunne finne på en bilskrot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...blei litt i tvil nå eg..... :roll:

Någen så sa eg burde ta heile bilen når eg først er igang... noen meninger om det? Synes det er litt skummelt når noen skal drive å demontere hele bilen min... :P Noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitter er jo ikke noe problem å få tak i, men hvor finner jeg lister og luftekanaler fortest og billigst mulig? Har ikke akkurat så mye penger igjen nå :P Og kan listene som står på orginalfronten brukes? :wink:

Listene kan ikke brukes. Samme med kanalene. Sjekk med GS/OS. Bestiller du idag, kan det hende du har de på torsdagen i neste uke (i og med at det er pinse etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai, da var det avlyst med lakking av hele bilen, blir bare de delene jeg først sa... baken og resten er egentlig fine i lakken enda ;)

Men jeg får bjynne å jakte på lister og luftekanaler, må ha de billigst mulig ;) Er ikke rik nå lenger, dyrt med lakkering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...