Neonlars Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Her i går sto meg og noen kamerater på en bensinstasjon som ligger like ved veien. Var min bil, en kamerat sin 320, en 240turbo og en sierra cosworth. Vi sto utenfor bilene da det plutselig kom en JÆVlig russebil sigende forbi. De åpnet side døren og plutselig kaster de 3-4 egg ut på oss. 2 av eggen treffer bilen min, det ene treffer en jente som sto der, og det siste går i bakken. Hadde vinduet åpent og egget traff speilet, så fikk både egg på skinnsetene og egg på bilen utevendig. Fikk heldigvis vekk både egget fra setene og bilen, men satt der igjen med et avtrykk av et eg trykket inn i speilet. Lakken sprakk!!! Forbanna russen. Måtte de kræsje og råtne i grøften!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 fikk du reg nummeret på bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 gjorde nok desverre ikk det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Hvorfor kjørte du ikke etter de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 juling utdeles i slike tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Skulle vært skuddpremie på russ ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hvorfor kjørte du ikke etter de? tenkte mer på å få vekk egget før det tørket, men noen kamerater kjørte etter de, men fant de ikk igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Stod ikke hvilken skole det var fra da? Er jo bare å ringe rektor, så blir det som regel bråk utav det. Det har blitt rimelig dårlig toleranse for slikt de senere år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Øy øy øy!! Ikke noe skudd premie på meg her... Dere må ikke ta alle med samme kam, eller hva faen det heter . Men hva sto det på bussen? På siden av den? Navnet altså... Eller hvordan så den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Det er sikkert russ som greier oppføre seg normalt, men siden det er nok av de som ikke gjør det så er det pokker meg på tide at denne idiotiske tradisjonen blir fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Som det blir nevnt her, ikke skjer alle over en kam! Jeg er snill russ jeg, og vannpistolen min brukes bare på kursinger! Egg hører forøvrig hjemme i eggekartongen eller på matbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 kursinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 kursinger = sånne små som går på grunnkurs, altså 1. klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Akkurat ja. Hva med å sprute vann / kaste egg på andre russ? Er jo bare russen som synes det er festlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 kursinger = sånne små som går på grunnkurs, altså 1. klasse. Små hører jeg. Er vel bare 2 år yngre... Men det er mye snill russ. Men dessverre finnes det alt for mange som skal "tøffe" seg. Var noe annet for 8år siden ja.. Da var all russen snill da. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå