///stian Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 er den til begge kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hva med bimmers.no showskilt? Noe ala: leverer gjerne show skilt i reflex utførelse med borrelås(3M duallock) til showskilt og originalt, for en god slomp penger vi Fikser du sånnt?? skulle gjerne hatt det jeg... Klart det! kan sende en pm med pris etter 17. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2005 er den til begge kjønn? Er nok desverre egentlig til jenter, men tar du litt stor størrelse går det sikkert greit.. Totalt sett mer til jenter på de greiene der enn gutter. Litt trist at de ikke har mørke farger også, menmen, på sommeren er det greit med lyse klær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvis dere legger inn "coupon code" GRDAD05 innen 14. juni så får dere $10 avslag på alle ordrer over $30! Løp & kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Har nå satt opp en webshop med bimmers.no merchandise!Prisene er i amerikanske dollar, og må derfor ganges med ca. 6.2 nå for tiden for å få norske priser. Frakten er ca. 40,- NOK for en t-skjorte. Dette firmaet ser ut til å være i utlandet, hvordan blir det med mons/toll osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2005 Bestill for under $30 så ordner det seg... De er "ordentlige", så varene er korrekt merket med korrekt kjøpesum etc., så der gjelder desverre grensen på 200,-. Kjøpte selv for rett under 200,- og fikk den rett i posten. Prisforskjellen på frakten er så liten at det kan helt sikkert lønne seg å dele opp større ordrer (over 200,-) i to eller flere, slik at hver havner under 200,-. Det er f.eks. $7 i frakt for én t-skjorte, og så $4 for hver ekstra. Det er 20,- i forskjell, ergo mindre enn toll/mva om man havner over 200,-, så da er det like greit å dele opp i flere pakker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Topp tiltak! Jeg er også litt usikker på E39 M5 i logoen, samt at det kanskje burde vært www.bimmers.no som på klistremerkene? Loke's forslag med kun M5-nyrene likte jeg, men det bør nødvendigvis brukes Arial som font, og heller ikke blokkbokstaver. De er "ordentlige", så varene er korrekt merket med korrekt kjøpesum etc., så der gjelder desverre grensen på 200,-. Man krysser vel av for gave vel! Slik at summen ikke står på pakken... Samt skriv inn navn og adresse på opphavet e.l. for levering - slik at det hele ser mer gaveaktig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Dette er jo drit bra!Kokte opp en logo her jeg, siden bimmers.no liksom ikke har en egen virker det som. Men hva synes dere? Dette er en M5 grill. Denne kan speilvendes osv.. størrelseforholdet, fonten og grillen kan jo forandres på også. Fysj det var ikke bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Topp tiltak!Jeg er også litt usikker på E39 M5 i logoen, samt at det kanskje burde vært www.bimmers.no som på klistremerkene? Loke's forslag med kun M5-nyrene likte jeg, men det bør nødvendigvis brukes Arial som font, og heller ikke blokkbokstaver. Kan godt ordne alt det du sa + lage den i vector slik at den kan trykkes i alle størrelser uten problem.. Venter bare på bredbånd nu, mistet nettet for flere mnd siden men etter mye om og men tror jeg at jeg er på nett i løpet av noen uker. Du som er moderator har vel e-post adr min også? isåfall så send meg en mail. Alt blir gjort gratis såklart Må jo bidra litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Hva med bimmers.no showskilt? Noe ala: min bil jo hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 he he ja da fikk jeg brukt noen penger her inne. håper bilen blir fin med nye merker da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Hvis dere legger inn "coupon code" GRDAD05 innen 14. juni så får dere $10 avslag på alle ordrer over $30! Løp & kjøp. kuppongkoden har alt gått ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 kuppongkoden gjaldt for -05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 så ikke det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå