antiloop Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Ble jo bare værre og værre jo lengre ned jeg kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Der var det mye rart gitt bil nr. 2, 3, 4, og 5 var pene biler synes jeg da Resten av bilene har jeg ingen annen kommentar til enn "FREAKSHOW" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Fantes da en og annen som man kunne kjørt i uten å skjemmes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 "Firkant, langfront med STORvinge og LANGE eksosrør"-styling.. Hmm, lurer på om det er å få til 5-serie'n min jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Utrolig hva folk får til Denne må vel være den eneste som var kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Lurer på hvorfor d var så mange av denne varianten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Ville forresten ikkje blitt påkjørt av en slik... Au au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Ble litt bilsyk jeg nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Ta en titt på de andre galleriene han har liggende. Der er det bare en hel haug med SINNSYKT råe biler! http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/gallery.html Bare noen fååå eksempler. Surf i vei i galleriene der - noe er helt utrolig sucky, som de dere har tatt over, mens i noen kryr det av sinnsykt rå biler. Nesten så jeg begynner å sikle av den RX-7en der. Skulle gitt dama en slik (hun ville aldri hatt den, men er lov å drømme..).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 haha... tenk å møte opp på EU-kontrollen i norge med en sånn a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Huffameg. Gunnar, du eier ikke smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 kan d bli værre??!! det var jo finere med den stylinga i tre!!! Men jeg vil tro de har hatt d jævli gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Skikkeli nice de der som Gunnar har funnet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Hvilken bil er nr 5 og 6? personlig begynte jeg å skrattle da jeg så denne wahah, er det noe bad-taste konkurranse japsene har på denne messa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå