BimmerKing Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Har hørt noen rykter om at det kommer en dekksjappe i Ålesund med samarbeid med Sharif's dekksenter om kort tid... Noen som har mer info ang dette? Sjappa skulle hete Dekkbaronen A/S, og ha samme priser som Sharif etter det jeg har hørt. Dette blir alle tiders for oss som bor rundt Ålesundsdistriktet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
william27 Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Dekkbaronen1 Ålesund skal åpnes i begynnelsen av juni mnd. Det er vist bestemt.Skal vist ligge i fremmerholen ved Moa i Ålesund. Samme priser som Sharif i Oslo. Så nå har vi alle noe å glede oss til. Nå slipper selv trønderne å reise helt til Oslo for å få Norges billigste priser på dekk og felg Helt konge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Dekkbaronen1 Ålesund skal åpnes i begynnelsen av juni mnd. Det er vist bestemt.Skal vist ligge i fremmerholen ved Moa i Ålesund. Samme priser som Sharif i Oslo. Så nå har vi alle noe å glede oss til. Nå slipper selv trønderne å reise helt til Oslo for å få Norges billigste priser på dekk og felg Helt konge!! Hurra.... Dette blir bra. Da skal jeg grave litt mer om dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 er ikke mye informert dere møringer/sunnmøringer da.. trenger ikke gå lengre enn på nett eller ta dere en tur hit til kr.sund. Big-wheels har samarbeid med Sharif og har akkurat samme priser om ikke billigere.. + at de sender fraktfritt fra hele landet..så om du bor i kautokeino kan du bare bestille deg felger og få de levert kostnadsfritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Møring kan du være sjøl.... Romsdaling i vettu. Hehe. Har jo sett at du har reklamert endel for big-wheels, men visste ikke at de hadde Sharif i ryggen da.... jaja, man lærer så lenge man lever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 big-wheels er no piss.... jeg prøvde og få svar på pris på ett sett felger og fikk bare piss om andre priser på 18" jeg skal ha 19" sa jeg sikkert 3-4 ganger men nei da fikk bare svar på 18" skikelig dritt butikk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 hehe..spørs hvem du prater med der er ett par som man ikke får så mye fornuftig ut av ja..det kan jeg si meg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Veit noen noe meir om denne Dekkbaronen i Ålesund? har den kommt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 ....nokon som veit om andre butikkar som har samarbeid med Sharif.....som ligg nærmare Sogn/Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2005 Veit noen noe meir om denne Dekkbaronen i Ålesund? har den kommt? Har hørt noe om at de skal åpne i Fremmerholen rundt 1. juli.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Leste i avisa i dag at Dekkbaron1 åpner 1 august. Er det noen som kan forklare mer spesifikt hvor de ligger? Fremmerholen er det ved siden av den Plantasjen eller? Har rånt litt rundt i Ålesund i dag for å se om jeg så noen skilt å greier men fant ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Leste i avisa i dag at Dekkbaron1 åpner 1 august.Er det noen som kan forklare mer spesifikt hvor de ligger? Fremmerholen er det ved siden av den Plantasjen eller? Har rånt litt rundt i Ålesund i dag for å se om jeg så noen skilt å greier men fant ikke noe. Fremmerholen ligger rett nedenfor eller litt innenfor WV,Skoda,Mazda,Opel forhandlerne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Leste i avisa i dag at Dekkbaron1 åpner 1 august.Er det noen som kan forklare mer spesifikt hvor de ligger? Fremmerholen er det ved siden av den Plantasjen eller? Har rånt litt rundt i Ålesund i dag for å se om jeg så noen skilt å greier men fant ikke noe. Fremmerholen ligger rett nedenfor eller litt innenfor WV,Skoda,Mazda,Opel forhandlerne.... Aahhh. Takker, skal råne litt rundt der da å se om jeg kan finne den dekksjappa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Den dekksjappa skal du vær god for å finne uten å vær kjent. Burde ikke si det siden de blir konkurent med dekksjappa jeg jobber på men må kjøre gamle brusdalsveien til du kommer til en vei ned til høyre der det er to store industribygg på nedsiden. Du kjører ned på veien i mellom dem å inn på plassen til West Pack. Der kjører du rundt til baksiden av bygget der ser du at bygget er hesteskoformet og inni hesteskoen ligger sjappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 I helve.....det hørtes litt komplisert ut ja, men med lang råneerfaring skal det nok gå bra. Greide å finne en sjappe som selger mc-klær i Plutoveien i Molde i dag, så selvtiliten er på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå