Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Blomster til dama idag da?? Stemmer det ja. 7 røde roser og en liten pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 trudde eg hadde sett alt, men nei......vert stadig overraska. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 den var jo litt tøff, så jo sinnsykt brei ut... i hvertfall i forhild til hva golfene gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Nei dette var ikkje bra. Lurer på korfor folk gjør slikt.....?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Som den ekte nordmannen jeg er er jeg redd for alt nytt og alt som ser anderledes ut... Stiller STOOR skepsis til denne "modifiseringen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 jaja..hver sin smak sier nå jeg..MEN denne smaken var rett og slett RÆVVA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Likte det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 dæven, den fronten der ser jeg store muligheter i;) en badlook panserforlenger og litt snacks.. sota DE lykter mm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Synest den var tøff jeg! Med hjulene litt lenger inn i skjermene hadde det blitt en spesiell og stilig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Herregud dette var triste saker... Skjønner det hvis det er bare gjort for moro skyld men hvis man kjører rundt med dette da gir jeg meg over.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 puke.. blir dårlige eg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 HUFF, ser faktisk VELDIG ut som en golf det der jah! menmen.. smaken er som baken som man som oftest sier til slike biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå