Anne Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Jeg har ikke internettilknytning hjemme for tiden, så jeg vil derfor benytte anledningen til å ønske dere alle en GOD PINSE! og en KNALLFIN 17. MAI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Deilig med langhelg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 God pinse jah!!! Og god 17 Mai selvfølgelig Får se om jeg kommer meg ut da, 17 Mai går somregel til å sove ut bakrusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Stage Dolls 16 mai.. så d blir nåkk ut en tur ja...:D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Ha en fortreffelig helg alle sammen! Selv reiser jeg og de 4-beinte på stevne i helgen, og mandag blir det full gnu, siste dagen som russ må vite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Stage Dolls 16 mai.. så d blir nåkk ut en tur ja...:D:D:D:D hvor hvor hvor?? God pinse forresten folkens! satser på finvær i Molde i morgen på midtnorsk gatebiltreffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Stage Dolls 16 mai.. så d blir nåkk ut en tur ja...:D:D:D:D hvor hvor hvor?? God pinse forresten folkens! satser på finvær i Molde i morgen på midtnorsk gatebiltreffet! Surnadal.. Vist du veit hvor det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Jeg skal på Slade-konsert i Eidehallen jeg..... Det blir stilig for oss gamlingene å mimre litt. God pinse alle sammen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 midt-norsk gatebil treff imå... hvor i molde?? glamox??? må vel ta meg en tur dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 God Pinse til dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 God pinse folkz.. Håper været på 17.mai blir bra så eg slipper å vaske bilen 18.mai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 God Pinse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 God pinse ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Stage Dolls 16 mai.. så d blir nåkk ut en tur ja...:D:D:D:D hvor hvor hvor?? God pinse forresten folkens! satser på finvær i Molde i morgen på midtnorsk gatebiltreffet! Surnadal.. Vist du veit hvor det er? er ikke helt bak mål geografisk da bor tross alt i kristiansund så er ikke så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 midt-norsk gatebil treff imå... hvor i molde?? glamox??? må vel ta meg en tur dit Glamox ja finvær er bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå