Gå til innhold

Trenger seriøst HJELP


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg betalte 58k til Tarjei Kristiansen fra SS performence. For en 3liter 6syl twinturbo motor med intercooler, eksos, sinter clutch og girkasse ferdig montert. Da jeg hentet bilen røyk det noe helt j... ut av potta. han sa det bare var olje som jeg måtte kjøre ut av eksosen. Det røyk hele veien fra skien til oslo. åpnet turboen når jeg var hjemme å fant ut at den ene turboen var havarert. 2 blå slanger som går til turboen (skal være silikon) røyk 3 ganger. Radiator viftene funket ikke. Så radiator slangen sprengte opp. Slangen var mårken som bare f.... Han har brukt slange rester å sjøtet over allt.

De som har sett på den har klødd seg i hue, og sagt at det er den dårligste jobben de har sett. sentrallåsen og alarmen funker ikke lenger. Å nå starter den ikke engang. Jeg ringte til T for å høre når jeg skal komme ned med bilen igjen for å få fiksa den. " JEG HAR IKKE TID" sier han da. Jeg skulle egentlig ha bilen 100% klar til vålerbanan. Han ba meg sende ned turboen sånn at han får den overhalt. Så sa han bare at resten må jeg fikse selv. HVA F... SKAL JEG GJØRE MED DET?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, høres ikke ut som en seriøs mann du har handlet med!! Jeg hadde forlangt at han skulle tatt bilen in igjen og gjort det skikkelig( og fått noen til å sjekke at det hadde blitt gjort skikkelig), viss ikke hadde jeg krevd pengene tilbake! Setter han seg da på bakbeina, hadde jeg saksøkt mannen!!! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du Ingen papirer på noe som helst av det han har gjort eller det dere har blitt enige om? kvitteringer/"kontrakt" over hva han skal gjøre etc?

har du ikke det så tviler jeg på at det er vits og gå til sak med det første..

ta med deg eventuelt advokaten ned til fyren når du leverer ham bilen og forlang at han skal fikse den eller du skal ha dine 58k tilbake.

hvis han da sier han skal fikse den så få det skriftlig. Nekter han og gjøre noe å setter seg på bakbeina er det bare å saksøke dritten eller få noen andre til og kreve inn pengene..er tross alt ganske MYE penger det er snakk om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det ikke svart. de som handler svart har INGEN klage rett. jeg ville begynt i det småe, si til han at han driver en bedrift, og om han vil ha god omtale så må han skjærpe seg. spre dårlig rykte om nedriften hans. det tar ikke lange tiden for deg å skrive et brev eller noe slikt å poste rundt omkring på nettet og i aviser. om han ikke vil hjelpe deg kan advokaten ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har både kontrakt og kvitering

da er det bare å saksøke fyren.. hjelper ikke om Han har gjort det svart..det er det Han som får svi for i tilfelle.. du har papirer på hva han skal/skulle gjøre..å er ikke det gjort så har du en solid og grei sak :)

ta deg en prat med advokaten i familien du så blir det vel en ordning..få han til og eventuelt ringe fyren og gi klar beskjed så dukker det vel enten opp penger eller så tar han inn bilen din og fikser den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er snakk om en familieadvokat her da..å ringe denne fyren koster ikke mye..å det det eventuelt koster er det nok verd.

har egen advokat som gjør mye uten og begynne og ta seg betalt med en gang..

gir en advokat lyd fra seg til ham vil han nok fort gjøre opp for seg for og unngå en sak han ikke har sjans og vinne lell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en kompis eller no av Helge Vik. Jeg møtte han gjennom Helge. Og han skrev under kontrakten for Tarjei. Har pratet en del med Helge i denne saken også. Han er skikkelig allright . Han har prøvd og prate med han, men det hjalp ikke en dritt. Blir så jævlig forbanna. Hadde tenkt til å spinne port 3 sett dekk på Vålerbanen. Men jeg tror den planen går til helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...