Gå til innhold

Trenger seriøst HJELP


 Share

Anbefalte innlegg

Mye BMW-snusk i Skiensområdet gitt...

Har du forsøkt å pushe på litt mer med den fine tonen i behold, eller? Bare si at du ikke er interessert i å gjøre noe selv, og be ham fikse opp før du tvinges til å ta saken videre?

Når du tar det videre blir plutselig alt veldig surt, og det blir en prinsippsak å ikke gi seg. Da er det vanskelig å få til en fornuftig løsning...

Og V12-compacten ble såvidt jeg vet bygd av et eller annet firma i Tyskland. Var ihvertfall det han sa i intervju med Drive eller hvilket blad det nå var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok, som gunnar sier, at en god tone først, og så true med advokat. når det ikkje virker(høres det ut som), så be advokaten sende ett brev, for å vise at det ikkje er tomme trusler+få en naf-test på arbeidet som er utført. stiller utroligt mye sterkere i en diskusjon da+ i evt. rettsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en hyggelig tone har jeg gjort i nesten 4 måneder. Leverte bilen å han brukte nesten 2 måneder før jeg fikk den tilbake. Jeg har bare kjørt den hjem. 1 dag hadde jeg den. siden det har den stått i garasjen min. mens jeg har prøvd å få han til å fikse den. å det er nesten 2 måneder. 4 måneder siden jeg leverte den for første gang. Ikke F... om jeg tar noe hyggelig tone mer med han da. Pratet med advokaten min. Han sa at jeg må få alle ting som ikke funker dokumentert. så jeg skal ta den til N.A.F å få de til å dokumentere hva som er galt sånn at jeg har papirer på det til en eventuell rettsak. Skal skrive et formelt brev til han nå. Sånn at jeg har det å vise til i tillegg. Advokaten min sa at jeg har en veldig sterk sak. Så jeg tror dette blir fryktlig dyrt for han, når advokaten har funnet alle utgifter jeg har hatt i tillegg. Synd at det skal være sånn. hadde tatt karen 1 dag å fikse allt. Men Men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til han får å si at jeg skal levere motoren å ha tilbake pengene mine. Var en kollega av han som tok den. Han sa at de skal fikse det med en gang. Så jeg skal få kjørt bilen ned i morgen. Gir dem en frist til 5 juni. Så får jeg pusset litt på den før Gatebil 20 juni. Har allt dokumentert. Å jeg skal ha en bekreftelse på at bilen er mottat. Allt skal på papir fra nå av. Stoler ikke en dritt på han nå. :twisted:

:D Takk for alle tipsene forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...