Gå til innhold

Hva synes folk om bilen min?


Anbefalte innlegg

Tok noen bilder i går av bilen Har ikke gjort mye med bilen men det som er gjort er Apex senkesett 60/40, hvite blink på siden og litt sota foran, M baklykter, gnudd bort det gråe på kanalene.

Må snart polere igjen å..

Hva synes folket?

Picture%20014.jpg

Picture%20003.jpg

Picture%20005.jpg

Picture%20010.jpg

Picture%20011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes bilen din er helt rå, akkurat slik den skal være! Hadde kanskje foretrukket orginale blinkere forran, men smak og behag.

Syntes ikke du burde style den noe mer jeg hvertfall, bruk resten av pengene dine på skikkelig stereo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk..

Tror ikke org blinkers kommer på.. prioriterer heller alu vinge og thorsov potte.. hehe, neida..

Planen er å få lakkert de støtfangera ja.. men ting koster.. Har litt stereo i.. 2*12" bla. men frontsettet som satt i gamle bilen er 6,5" så det passer ikke :( får se hva jeg gjør me det.. må bygge ny kasse til 12" pga den kassa jeg har tar for mye plass..

Skal det styling på bilen så er det muligens M-tech. Eneste jeg kan akseptere på min bil :wink:

Om noen er flinke i Photoshop så kan de kanskje ta et av bildene og lage en avtar som jeg kan ha på dette forumet? :P har ikke peil på resize.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lignet stygt på mine felger..

Hva slags?

Skulle akkurat til å si det der var de felgene du egentlig skulle hatt i følget det bildet du viste i din tråd. Du ser at dine ikke er helt like, noe som disse var.

Forøvrig så så bilen din (Morten) pen ut. Som noen andre sier; Lakkering helt ned gjør underverker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lignet stygt på mine felger..

Hva slags?

De er av merke Artec. Det er det eneste jeg vet.. De fulgte med da jeg kjøpte bilen.. Har du slike du også?

Bilen er jo så original at du til og med ikke har fått lakkert ned fangerne.

MEN! jeg falt for felgene dine, men nå er det jo ikke slik at en bil består kun av felger..

En, ok bil. Fin i lakken.

Er smak og behag hva man liker å. mest mulig orginal eller mest mulig stylet, men som sagt. å lakkere den ned er på lista.. Men penger.. ja.. jobber som lærling og lønna ekke fet for å si det sånn.. Jeg er kanskej den som liker at bilen er mest mulig clean/orginal med litt småtteri som felger, lykter og senk. Noen liker vinger, styling osv.. Sier ikke at styling er stygt, men jeg har heller ikke penger til det.. smaken er som baken delt i to. hehe.

Takk :D *legge inn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil. :)

Felgene passet bra de. Må bare få senket din litt Atlarelle, så blir det så bra at.. :)

Men denne her trenger å få lakkert fangerne helt ned. Ser litt rart ut når det ikke er helhet mellom skjørtene og fangerne.. enten det er grått rundt hele eller lakkert rundt heller. Helst ikke en mellomting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...