Gå til innhold

Hva synes folk om bilen min?


Anbefalte innlegg

92 Custom 325 coupe: hehe.. er pene felger synes jeg.. får du skaffet papirer på felgene? skal godkjenne senking og alt og hvis jeg evt får noe på felga så har jeg papirer.

ovex: den skal lakkes ned. eneste jeg tok kanalene fordi det kan gnus vekk med tynner, klut og to timer liksom.

Kjenner en som har sprøyte og. mangler bare lakken og en dag til å få gjort jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

92 Custom 325 coupe: hehe.. er pene felger synes jeg.. får du skaffet papirer på felgene? skal godkjenne senking og alt og hvis jeg evt får noe på felga så har jeg papirer.

mine er 8,5x18" å du har vel 17"

men jeg trengte faktisk ikke papirer for og få felgene godkjent..så da skal nok dine gå ganske så enkelt inn i vognkortet :)

har ikke papirer her men vet av de som eventuelt kan skaffe de for deg hvis du får noe problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine er 8,5x18" å du har vel 17"

men jeg trengte faktisk ikke papirer for og få felgene godkjent..så da skal nok dine gå ganske så enkelt inn i vognkortet :)

har ikke papirer her men vet av de som eventuelt kan skaffe de for deg hvis du får noe problemer

Er 17" ja.. Får håpe det går bra når jeg skal godkjenne det.. har et par ting å fikse før jeg kan gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine er 8,5x18" å du har vel 17"

men jeg trengte faktisk ikke papirer for og få felgene godkjent..så da skal nok dine gå ganske så enkelt inn i vognkortet :)

har ikke papirer her men vet av de som eventuelt kan skaffe de for deg hvis du får noe problemer

Er 17" ja.. Får håpe det går bra når jeg skal godkjenne det.. har et par ting å fikse før jeg kan gjøre det..

går nok helt greit skal du se :) Du kan forsikre deg på forhånd ved og ringe biltilsynet og høre..men når mine gikk gjennom uten noe papirer med en litt for voldsom senking så går nok det greit til deg å :)

Hvis da ikke biltilsynfolka der du bor har en Jævlig dårlig dag da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice bil :D men. jeg ville lakkert bilen helt ned, hvite blinklys og klare glass rundt hele...

og til slutt... SENK DEN :idea:

hvite blinklys? synes når lyktene er svarte så skal ikke jeg ha hvite blinklys foran. da blir det litt sota.. siden også bilen er svart.

Senke den? hva er nok senk for deg? holder ikke 60/40?

Fin bil vær så snill og ikke rån den opp da siden "keep it simple" er rule of life. :D

Eneste skal lakke den ned.. kanskje m-tech styling om pengene finner seg til rette hos meg

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i at dette var en meget pen bil. Etter min mening er E-36 penest uten for mye styling.

Men jeg har et spørsmål. Jeg har også en E-36 som jeg skulle hatt lakkert fangerne på (+ at kanalskjørtene skulle vært lakkert om). Er det noen som vet sånn ca hvor mye det koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i at dette var en meget pen bil. Etter min mening er E-36 penest uten for mye styling.

Men jeg har et spørsmål. Jeg har også en E-36 som jeg skulle hatt lakkert fangerne på (+ at kanalskjørtene skulle vært lakkert om). Er det noen som vet sånn ca hvor mye det koster?

har du egentlig lakkert kanalene? jeg har brukt tynner og klut om du har det gråe på kanalen.

Lakkering av fangere kommer ann på om du kjenner noen som lakkerer osv.. Kan jo bare høre på et lakkeringsversted da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...