Gå til innhold

Rondell 58 på E34, bred bak eller like bred foran og bak?


Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

jeg sa jo at falken-dekkene er harde.. :wink: og jeg har også hørt att de skal være glatte! men jeg skal trekke tilbake det med marangoni-dekkene. har jo faktisk tenkt til å prøve dem selv siden.

Godt du gav deg før jeg måtte hente slekta! :D

Neida, men jeg fant faktisk noe interessant på en italiensk side: http://www.marangoni.it/content.asp?L=3&IdMen=627

Zeta Linea 225/40-18" på 265hk-Mazdaene i RX-8 Cup. Må jo tyde på at de ihvertfall tåler noen runder på bane om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trur det fines godkjenning på ulike dim bak og framme på din modell...

Min e46 er levert orgimalt med ulik fram og bak felg (7,5 og 8,5").

Eg har no bytta til 8,5" og 9,5" med 225/40-255/35x18". bilen er framleis super å køyre ikkje vesentleg høgare drivstofforbruk. Blanda køyring 0.95 (med 2,2 l 170hk)

...for meg er det eit poeng at ting er godkjent. Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa jo at falken-dekkene er harde.. :wink: og jeg har også hørt att de skal være glatte! men jeg skal trekke tilbake det med marangoni-dekkene. har jo faktisk tenkt til å prøve dem selv siden.

Godt du gav deg før jeg måtte hente slekta! :D

Neida, men jeg fant faktisk noe interessant på en italiensk side: http://www.marangoni.it/content.asp?L=3&IdMen=627

Zeta Linea 225/40-18" på 265hk-Mazdaene i RX-8 Cup. Må jo tyde på at de ihvertfall tåler noen runder på bane om ikke annet.

int lesing! men det er jo marangoni sin hjemmeside, så man må kanskje ta det med en klype salt..? har uannsett tenkt til å prøve dekkene på min E-30 M3 etterhvert, men det blir ikke før til neste sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

int lesing! men det er jo marangoni sin hjemmeside, så man må kanskje ta det med en klype salt..? har uannsett tenkt til å prøve dekkene på min E-30 M3 etterhvert, men det blir ikke før til neste sesong.

Alle skrytesetninger må helt klart tas med en klype salt, men de kan jo ikke bløffe om at bilene i cupen kjører på de dekkene, så det i seg selv må jo tyde på at de tåler noen runder.. og Italia har jo et brukbart klima også. Men når det gjelder slike løpsbiler så er det jo et dekksett per løp som teller, så de kjører vel hardt uansett. Men ser faktisk på linken der at biler i 24H på Nürburgring også har kjørt på Marangoni, men det er visst "Zeta Linea Racing". Må vel være noe R-dekk/slicks-opplegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

int lesing! men det er jo marangoni sin hjemmeside, så man må kanskje ta det med en klype salt..? har uannsett tenkt til å prøve dekkene på min E-30 M3 etterhvert, men det blir ikke før til neste sesong.

Alle skrytesetninger må helt klart tas med en klype salt, men de kan jo ikke bløffe om at bilene i cupen kjører på de dekkene, så det i seg selv må jo tyde på at de tåler noen runder.. og Italia har jo et brukbart klima også. Men når det gjelder slike løpsbiler så er det jo et dekksett per løp som teller, så de kjører vel hardt uansett. Men ser faktisk på linken der at biler i 24H på Nürburgring også har kjørt på Marangoni, men det er visst "Zeta Linea Racing". Må vel være noe R-dekk/slicks-opplegg..

hvis de leverer R-dekk, så er jeg int i det! skulle vært morsomt å prøvd.

jeg selger jo marangoni-dekk, så skal høre med importøren om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilder av en bil med disse felgene? Jeg antar at de har 8,5/10,5x18 dim. hvis de er levert med 225 og 255 dekk.

thumb_4948-2.jpg

De ser jo ikke så verst ut. Jeg syns egentlig at BMW ser best ut når de har 5 eika felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...