NSS Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Skulle ønske jeg klarte sånn med min E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Skulle ønske jeg klarte sånn med min E34 Om du heller utover 100 liter med olje så er det sikkert håp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 ohhh, sånn skulle jeg gjort i rushtiden,hadde hvert fett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 "Dukes of Hazard" er det.... The Dukes of Hazzard ja, har akkurat sett hele filmen..meget bra..anbefales..rå bil og my tøff kjøring.. Denne barbien er jo også med. Bildene er vel fra denne musikkvideoen.. Edit: Fikset bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 ....B R E I S L A D D ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Ho Ho hadde alle kjørt sånn, så hadde det jaggu meg vært flyt i trafikken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Hehe ikke værre en da jeg brukte å herje med 87 mod Sierra IS`en.. Ok da kanskje ikke like bra som det da..! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Nesten like hefti som m5`en min det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Det er tross alt VÅTT på bakken... det er ikke akkurat noe stort problem med over 200 gamp og sperre/diff bak... Våt asfalt er SINNSVAKT glatt i store byer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå