Gunnar Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 I skjedestrammeren?! Sikker på det ikke var hos doktoren du var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 I skjedestrammeren?! Sikker på det ikke var hos doktoren du var? hehe!! morsomt! bra jeg kan underholde litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2005 I skjedestrammeren?! Sikker på det ikke var hos doktoren du var? hehe!! morsomt! bra jeg kan underholde litt.. Da har jeg tittet der grenrøret er, og ser ingen sylinderformet ting på venstre side av motorblokken. Det er jo tross alt det eneste stedet man har nogelunde god oversikt på motoren men det drypper kraftig, er 1 mnd siden jeg hadde den på verksted (gang nr 3 for akkurat det samme) og det er kommet ned på minimum på peile pinnen FAen og mye trubbel det er misse disse bilen !!!! Er det noen her som kan gå 3 måneder uten og måtte koste på bmw'en 1000 kr eller mer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Altså venstre side? grenrøret sitter på venstre side ja.. (når du står foran bilen) jeg har selv lekasje i skjedestrammeren.. ett "vanlig" problem vistnok iflg en på BMW. oooops!! dryppert? lol kan og være lekkasje på toppdeksel-pakning. hmmm...finner vel fort ut av det etter motorvask,ja. Sjekket pluggene om det går olje inn i forbrenningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2005 Altså venstre side? grenrøret sitter på venstre side ja.. (når du står foran bilen) jeg har selv lekasje i skjedestrammeren.. ett "vanlig" problem vistnok iflg en på BMW. oooops!! dryppert? lol kan og være lekkasje på toppdeksel-pakning. hmmm...finner vel fort ut av det etter motorvask,ja. Sjekket pluggene om det går olje inn i forbrenningen? ser ingen rundt topp dekksle.. ser ut til og vere bund panna (igjenn) har hatt den på verksted 4 gannger for akkurat det samme... Begynner og lure på om de har ødelagt feste der eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå