Gjest Skrevet Mai 13, 2005 Skrevet Mai 13, 2005 Koblet opp en 12 volts elektrisk vifte i bilen min. Brukte 2.5 kvadrats ledning og en sikring på 15 ampere. Sikringa smalt med en gang. Skiftet til 30 amperes sikring og den smalt etter ca 1 sek. Har jeg brukt for tynn ledning eller kan det være noe annet som er feil?
Muren Motorsport Skrevet Mai 13, 2005 Skrevet Mai 13, 2005 koblet via termostat? gammel vifte du har brukt? 15 amper burde jo holdt til "alt". den går rett vei?
Gjest Skrevet Mai 13, 2005 Skrevet Mai 13, 2005 koblet via termostat?gammel vifte du har brukt? 15 amper burde jo holdt til "alt". den går rett vei? Koblet via manuell bryter. Fikk den til å gå ,en stund på en ny 30A sikring, men den gikk og. Får ikke tak i større sikringer før i morgen.
Mpower20 Skrevet Mai 14, 2005 Skrevet Mai 14, 2005 Hadde el.vifte i min 325. Den koblet jeg bare opp med parklyspæra på førersiden og satt i en litt størresikring...fra 5 til 15 tror jeg det var...funka fint det, hadde vifta i bilen i ca 1år og stoppa aldri. Var vifta fra toyota da MEN bråka som f*** så satt i den goe gammle viskosevifta heller.
Bmw323i Skrevet Mai 14, 2005 Skrevet Mai 14, 2005 jeg skulle bygge om til vifte, men jeg fant ikke ut hvor jeg skulle plassere den. det er ikke plass mellom motor og radiator, satt du vifta forran radiatoren kanskje? å koble den på en bryter er jalla mekk. under radiatoren din er det en liten propp som du kan ta ut, få tak i en bryter som slår over når den finner ut at vannet er for varmt, da slår vita seg på av seg selv. golf 1 har et veldig enkelt opplegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå