jonr Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277276 Nok en tragisk ulykke, hvorfor skjed dette så ofte med våre biler :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 mann i 20årene ja.. får håpe det ikke er noen her inne da og at vedkommende kommer ut av det i god behold til slutt.. tragisk når sånt skjer..hjelper ikke hvor god sjåfør man er når noen ikke kalrer og holde seg i rett felt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Uff.Kjipern dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277276Nok en tragisk ulykke, hvorfor skjed dette så ofte med våre biler :\ Unge sjåfører og sterke motorer kan vel være en av grunnene uten at det er en konklusjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277276Nok en tragisk ulykke, hvorfor skjed dette så ofte med våre biler :\ Unge sjåfører og sterke motorer kan vel være en av grunnene uten at det er en konklusjon.. Leser du artikkelen, så var det ikke "ungguttens" feil i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Offf...får vondt i magen jeg når jeg hører om bilulykker krysser fingrene for at det går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Vi for krysse fingrene å håpe det går bra med han. Uansett skyld, er det altid tragisk når noen blir skadet alvorlig i en ulykke. Det var altså i dette tilfellet "familien" som kom over i feil kjøre felt. Jeg tror de fleste er enig med meg i at det ikke er mye som skal til for at det skjer. Noe sekunders uomerksomhet, og du er over i feilt kjørefelt. Så derfor skal vi ikke være så alt for sint på "familiebilen", det kan desverre skje oss alle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Vi for krysse fingrene å håpe det går bra med han. Uansett skyld, er det altid tragisk når noen blir skadet alvorlig i en ulykke. Det var altså i dette tilfellet "familien" som kom over i feil kjøre felt. Jeg tror de fleste er enig med meg i at det ikke er mye som skal til for at det skjer. Noe sekunders uomerksomhet, og du er over i feilt kjørefelt. Så derfor skal vi ikke være så alt for sint på "familiebilen", det kan desverre skje oss alle... Ening der.. Føler med begge parter. Sjoføren av familie bilen har det nok ikke helt bra med seg selv etter en slik opplevelse.. *grøssE* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Huff... Jeg tror sjåføren i "familiebilen" har d helt jævli... Jeg opplevde jo d samme her i vinter og d eneste jeg var redd for var om d gikk bra med de andre... heldigvis så var d bare jeg som fikk skadene! Takk for d sier nå jeg! tror jeg hadde blitt gal viss d hadde skjedd noe med de andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå