Martin_87 Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 hei.. jeg lurte på om noen kunne sette opp en liste over hva jeg bør sjekke når jeg skal se på en e30 325 i mårra:?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 -Tikking i motoren -KM stand -Rust i hjulbuene -Rust i kanalene -Rust på bremserørene -Slakk i styringen -Oljeforbruket -Clutchen(prøv å start i 2gir, klarer den det, er clutchen grei) -Fukt i baggasjerommet -Om det lekker bensin... Tanken kan ha rustet hull på -Om det kommer noe dunke lyd når du gasser eller slipper gassen -Skadde reflektorer i lysene(Kan lyse dårlig) Sikkert endel jeg har glemt i farten, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Den kommer garantert til å tikke litt. Og er det ikke fukt i baggasjerommet er dettte en skjeldenhet. KM stand teller jo ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin_87 Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 takk for alle svar.. blir det kanskje bimmer i mårra da!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 du får gi oss noen bilder av den da, om du kjøper den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå