Kjell Rune Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 jepp. var slik på min m3 vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Den til M Coupe/roadster er den råeste spaken man kan få tak i så vidt jeg vet. Ulempen er at den ikke har samme bøyen som orginal slik at girkula kommer lenger frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Du må jo under bilen og løsne giroverføringa hverfall NOPE, trenger ikke være under bilen i d hele tatt!! Jeg har skifta på flere E30`er fra inni bilen, ingen problem!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Den til M Coupe/roadster er den råeste spaken man kan få tak i så vidt jeg vet. Hva koster denne? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Den til M Coupe/roadster er den råeste spaken man kan få tak i så vidt jeg vet. Hva koster denne? Link? Denne får du kjøpt hos din BMW forhandler... eller GS eller nå sånt... Betalte 280 +moms for min jeg... + at jeg kjøpte foringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Du må jo under bilen og løsne giroverføringa hverfall NOPE, trenger ikke være under bilen i d hele tatt!! Jeg har skifta på flere E30`er fra inni bilen, ingen problem!! ok, skal ikke krangle jeg , men på min så satt det hvertfall en klips som låste giroverføringa til bunndelen av girstanga. og jeg måtte under og ta av denne med en skrutrekker, og så under bilen og feste denne igjen når den nye stanga var satt inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Du må jo under bilen og løsne giroverføringa hverfall NOPE, trenger ikke være under bilen i d hele tatt!! Jeg har skifta på flere E30`er fra inni bilen, ingen problem!! ok, skal ikke krangle jeg , men på min så satt det hvertfall en klips som låste giroverføringa til bunndelen av girstanga. og jeg måtte under og ta av denne med en skrutrekker, og så under bilen og feste denne igjen når den nye stanga var satt inn! Måtte gjøre det samme jeg å.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Er det noe problem og skifte til short shift på en E36? er det enkelt og gjøre selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå