BMW316 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg lurte på om det er noen her som har prøvd å lakkere selve eksosmanifoilen. Eventuelt blank stål? (Er ikke helt fornøyd med min 'look alike' rust farge.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hvis du skal gjøre det så må du finne en sinnsykt varmefast lakk.. Blir jo f... så hett på eksos manifoldene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2005 Ja det er jeg klar over, så jeg tviler litt på om jeg tør prøve det hvis det ikke er noen andre som har hvert borti det... Men tror det hadde blitt rimmelig kult med kroom manifoil da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 mener å ha sett en A3 som har lakkert den.. bilen var ferrarirød å det var det meste under panseret å mens manifolien var chrome-lakkert så det er mulig..men må vel noe spesiallakk til som skal kunne tåle den sinnsyke varmen som blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 sikkert høyglanspolert stål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Rustfrie grenrør helt blanke når de er nye. Men etter hvert får de ett gult skjær og så får de en rustfarge etter hvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå