BMW316 Posted May 15, 2005 Posted May 15, 2005 Jeg lurte på om det er noen her som har prøvd å lakkere selve eksosmanifoilen. Eventuelt blank stål? (Er ikke helt fornøyd med min 'look alike' rust farge.)
BalleKnalle Posted May 15, 2005 Posted May 15, 2005 Hvis du skal gjøre det så må du finne en sinnsykt varmefast lakk.. Blir jo f... så hett på eksos manifoldene...
BMW316 Posted May 15, 2005 Author Posted May 15, 2005 Ja det er jeg klar over, så jeg tviler litt på om jeg tør prøve det hvis det ikke er noen andre som har hvert borti det... Men tror det hadde blitt rimmelig kult med kroom manifoil da...
Custom Edition Posted May 15, 2005 Posted May 15, 2005 mener å ha sett en A3 som har lakkert den.. bilen var ferrarirød å det var det meste under panseret å mens manifolien var chrome-lakkert så det er mulig..men må vel noe spesiallakk til som skal kunne tåle den sinnsyke varmen som blir..
bimmerdude Posted May 15, 2005 Posted May 15, 2005 Rustfrie grenrør helt blanke når de er nye. Men etter hvert får de ett gult skjær og så får de en rustfarge etter hvert...
Recommended Posts