johjoa Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg var innom på #BMW på EFnet og så dette lille bildet i topicen... tviler sterkt på at det er ekte (se plasering av kamera samt det er ingen som slipper rattet i den hastigheten...) Pen bil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Er heller ingen som kjøre så fort på så smal vei... Da hadde han ligget midt i veien i så fall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Ser mer ut som det er manipulert som et fotoboks-bilde. I den hastigheten hadde du ikke fått så klart bilde av hverken bil eller sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 men tøft bilde da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 ....neppe eit "orginal" bilde. Eg lagar eit resymé: 1. hadde ikkej vore den fokusen i slik fart 2. henda på rattet 3. hadde køyrt midt i vegen 4. bilde hadde vore "i vater" 5. bilen har eit anna kontrastforhold enn bakgrunnen! FAKE!, men kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Pen bil, fake bilde! Men liker ikke de derre luftinntakene på panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 jeg blir aldri forbauset når jeg ser hvor mange dumme folk som kjører i traffikken. men, top gear hadde jo en test på dette? når de passerte 260kmt så tok ikke fotoboksen bildet kjappt nok, så det ble bare bilde av ræva på bilen. burde vell kanskje vært slik her og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 De engelske fotoboksene fungerer ikke likt som våre. de tar 2 bilder og så måles avstanden bilen har flyttet seg. I top gear tok den ikke bilde av bilen i det heletatt når bilen kom fort nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 De engelske fotoboksene fungerer ikke likt som våre. de tar 2 bilder og så måles avstanden bilen har flyttet seg. I top gear tok den ikke bilde av bilen i det heletatt når bilen kom fort nok. Og på topgear beviste de at så lenge man kjørte fortere enn 270kmt(eller noe) så rakk ikke boksen da bilde Og den BMW`en der kjører i 285 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 bildet er helt sikkert manipulert. M3 er faktisk veldig stabile i disse fartene, så man trenger ikke ligge midt i veien og man kan sikkert slippe rattet i ett lite sekund uten att den skjærer ut av veien. (om jeg ville ha gjort det er en annen sak..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Sikkert en ræser med Photoshop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 bildet er helt sikkert manipulert.M3 er faktisk veldig stabile i disse fartene, så man trenger ikke ligge midt i veien og man kan sikkert slippe rattet i ett lite sekund uten att den skjærer ut av veien. (om jeg ville ha gjort det er en annen sak..) ....tvilar ikkje på at M3'en er stabil i slik fart, men det er føraren av bilen som får tunellsyn og trekker bilen inn i vegen. Dersom ein slepp rattet nokon sekund i denne faren så køyrer ein eit langt stykkje der mykje kan skje.......Truleg vil og føraren sjå på vegen og ikkje på boxen i denne farten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Beste eksponeringen jeg har sett fra en fotoboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå