johjoa Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Noen som kan anbefale noen lyspærer for og få ett mere blått/hvit lys istede for det gule lyset i nærlysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 ...eg har brukt nokon som heiter "blue Vision", trur det var OSRAM som var produsenten.... Vart fin farge . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Bare så dumt at de har etter mine erfaringer ganske kort levertid, Men ellers kul! Kjøpte mine i Mars og her om dagen røk den ene pæra, kosta meg 486,- for et sett. Burde kanskje holde litt lengere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Bare så dumt at de har etter mine erfaringer ganske kort levertid, Men ellers kul!Kjøpte mine i Mars og her om dagen røk den ene pæra, kosta meg 486,- for et sett. Burde kanskje holde litt lengere da? Det tror jeg faktisk jeg hadde gått å klaga på!! 486kroners pærer SKAL vare mere enn 1.5-2mnd! Er bare min mening da. (486 hørtes unødig dyrt ut også, så samme pærene på nettet til 8 og 11dollar. Bare å søke på Philips Blue Vision på feks Google) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Bare så dumt at de har etter mine erfaringer ganske kort levertid, Men ellers kul!Kjøpte mine i Mars og her om dagen røk den ene pæra, kosta meg 486,- for et sett. Burde kanskje holde litt lengere da? Det tror jeg faktisk jeg hadde gått å klaga på!! 486kroners pærer SKAL vare mere enn 1.5-2mnd! Er bare min mening da. (486 hørtes unødig dyrt ut også, så samme pærene på nettet til 8 og 11dollar. Bare å søke på Philips Blue Vision på feks Google) Philips var det ja ...som lagar Blue Vision. Levetiden på pærene var kortare enn standar pærer, men ikkje 1,5-2 mnd. Trur eg hadde mine i ca 1,5 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Osram har vel noe lignende som heter "cool blue" gir et hvitere lys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Hadde Philips Blue Vision på Chrysleren. Var ok de, men om de var verdt 130,-/stk vet jeg ikke helt. Lyset ble en del hvitere, that's it. Det var en del blåskjær første gangen jeg slo de på, men det forsvant på få minutter.. Har nå Eurodezigns 8500K-pærer (skal være veldig blå) i nærlysene mine: Ser ganske tydelig forskjell i forhold til den gule parklyspæra, men det ser ikke så veldig hvitt/blått ut til vanlig: Kameraet vil jo også lyve litt her, men på dagtid oppleves de som vanlige pærer. I mørket er de en del hvitere. Betalte det samme som én BlueVision-pære koster, så det er jo ikke så ille. Er også en eller annen livstidsgaranti eller noe på de, slik at man får tilsendt nye om man sender inn ødelagte pærer, men siden portoen til og fra USA blir dyr er det sikkert like billig å bare kjøpe nye sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Så i Naf motor en test som beviste at philips vision plus lyste hele 24 meter lengre enn standard philips long life pærer. Begge på 55watt, og begge brukte samme mengde strøm. Så det er vel ikke så alt for dumt å legge på litt når en kjøper lyspærer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Sikkert i overkant mye tiltak for de fleste, men jeg bruker 55w H7 Super White pærer fra SupremePowerParts i nærlys og 9006-pærer i tåkelys. Gir et veldig hvitt og klart lys (ikke xenon-wannabe-blått). Jeg kan bare anbefale for de som gidder å bestille en såpass ordinær ting som lyspærer fra USA. Jepp, tåkelys + nærlys er forbudt som kjørelys, men slik ser de altså ut: SPP nærlys og Biltema Cool Blue (?) fjernlys: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2005 Hvilken type pærer er det i nærlys'ene? og hvilklen type er det i tåkelysene Har orginale bmw lykter samt grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Hvilken type pærer er det i nærlys'ene? og hvilklen type er det i tåkelyseneHar orginale bmw lykter samt grøftelys Og i fjernlysene? Trenger forresten pærer som gir et litt mer blåskjær (har blå angel eyes). Har noen en URL hvor jeg finner dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Har veldig lyst å bytte ut pærene i mine angeleyes. Hvor får man kjøpt disse? vil ha litt mer blåskjær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Har du LED? I så fall er det www.elfa.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Hvilken type pærer er det i nærlys'ene? og hvilklen type er det i tåkelyseneHar orginale bmw lykter samt grøftelys H1 i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Bare så dumt at de har etter mine erfaringer ganske kort levertid, Men ellers kul!Kjøpte mine i Mars og her om dagen røk den ene pæra, kosta meg 486,- for et sett. Burde kanskje holde litt lengere da? Det tror jeg faktisk jeg hadde gått å klaga på!! 486kroners pærer SKAL vare mere enn 1.5-2mnd! Er bare min mening da. (486 hørtes unødig dyrt ut også, så samme pærene på nettet til 8 og 11dollar. Bare å søke på Philips Blue Vision på feks Google) Har sendt mail til sjappa jeg kjøpte de på og skal reklamere på de. Pærene var ikke blue men ett eller annet med silver tror jeg. Har kjøpt helt vanlige pærer nå som forhåpentligvis holder litt lengere enn 2mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå