Dan Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Hvilken type pærer er det i nærlys'ene? og hvilklen type er det i tåkelyseneHar orginale bmw lykter samt grøftelys H1 i alt. Det er H1 i tåkelysene og H7 i nærlysene. Mulig det er forskjell på årsmodeller, men er det jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Hvilken type pærer er det i nærlys'ene? og hvilklen type er det i tåkelyseneHar orginale bmw lykter samt grøftelys H1 i alt. Det er H1 i tåkelysene og H7 i nærlysene. Mulig det er forskjell på årsmodeller, men er det jeg har. I fjernlysene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 Det står sikkert på baksiden av lykten kanskje... dessuten jobber jeg i butikk som selger litt lys pærer... må ta og skjekke om jeg får inkjøpspris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 H7 på fjernlys også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå