Gå til innhold

10. juni ACR


Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

Nå begynner 10. juni å nærme seg, og da blir det selvsagt sommtreff på ACR. Er det noen fra bimmers.no som skal bortover?

Jeg skal bortover. Håper bare jeg får bilen i havn før treffet. Får jeg det så blir jeg til å delta på Utstilling. Skal vente til høsten med å delta i banekjøring.

En jeg kjenner som har en E36 M3 kommer jo blandt annet bortover. Det blir artig å se den i aksjon. Håper det blir flere kule BMW'er å se der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aner ikke hva jeg skal. Har ikke bestemt meg. Har en kompis som skal med en hjemmebygd Trans Am med rundt 400 hk. Artig å vært med :D 10.juni er en fredag er det ikke? Passer litt dårlig :( Er jo væravhengig og. Drar jeg er det nok bare for å titte. Har ikke lyst å spinne bort nye sommerdekk :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det visste jeg ikke :) Trodde det kun var 10.juni :wink: Vært artig å bare vært der å sett på mange fine biler, ikke sikkert det kommer så mange fine Bmw'er da, og noe annet er ikke så interessant akkurat....hehe. Koster det noe da? Er litt skrapa for tida :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neida. Liker masse rart, men vært artig å sett mange fine Bmw'er siden det er den bilen jeg foretrekker. Masse fint å glane på blir det nok uansett, selv om jeg neppe har råd til å være mer enn tilskuer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...