Gå til innhold

10. juni ACR


Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

Heheh, det er sånn det skal vær :wink:

Vi blir der hele helgen. Jeg har familie på Mo som jeg bor hos, så får vel Joa også overnatt der. Jeg skulle bare hatt ei eksosrype å hatt med, det hadde gjort hele tur så mye artigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så litt banekjøring fra Nurburgring og vært å sett på et oversiktsbilde fra ACR, og må innrømme at det frister litt å prøve seg på bane....weeeee :D Tror det hadde vært dritskøy! Eneste er det med forsikring. Det må jeg finne ut av.

Eksosrype har jeg, men hun gjør ferdig studiene sine i Tromsø. Får henne ikke hjem før om en mnd :( Ellers hadde hun blitt med. Artigere med selskap på turen, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Angående treffet på ACR 3-4.juni som visstnok koster 600 kr å delta på, er det kun hvis du skal kjøre på bane også, eller må du betale det hvis du bare skal være tilskuer? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så trur jeg du må være BMW CCN medlem for å være der, ihvertfall hvis du skal ta bil inn på området.

Det er jo et rent BMW og Porsche treff. Jeg vet ikke hvordan det er med å vær tilskuer, det er jo fullt mulig at det er ett lukket arangemant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha inn bilen. Parkerer utenfor området dersom det er mulig. Har sett på BMWCCN-sida, og det eneste som er nevnt er at det koster 600 kr. Står ikke om det gjelder som tilskuer også. Skulle gjerne ha visst dette da jeg ikke vil kjøre bomtur :P Har heller ikke mulighet til å bli medlem i tide. Får se hva jeg gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri tenke meg at det er noe krav til medlemsskap bare for å se på. Det har det aldri vært på andre BMWCCN-treff jeg har vært på. Og folk må jo ha mulighet til å dra med kompiser, dame, etc. uten at de skal være medlemmer.

Det pleier å være krav til medlemsskap for å stille ut og for å kjøre. På Frognerseteren trengte man btw ikke være medlem engang. Og heller ikke når det er kjøring på Reve, så sant det er ledige plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle nu tro at det e gratis for å se på.

Men Dan, kan du ikke bare spare pengene så kommer du heller til neste helg. Vi møter deg på en eller annen bensin stasjon i Fauske. Og så kjører vi til ACR i lag :wink:

Det blir jo koselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle nu tro at det e gratis for å se på.

Men Dan, kan du ikke bare spare pengene så kommer du heller til neste helg. Vi møter deg på en eller annen bensin stasjon i Fauske. Og så kjører vi til ACR i lag :wink:

Det blir jo koselig :D

Hehe. Jeg er med på den, Leonard :wink: Men ikke noe råkjøring :P Dere kjører vel fredag? Spørs når dere kjører og om jeg er ferdig på jobb til da, men tror det skal gå bra :)

Angående treffet i helga, så har jeg vært i kontakt med arrangøren, og det koster 150 for å sette bilen i depoet sammen med de andre. Eller jeg kan parkere 300 meter unna og kun betale 20 kr som tilskuer :D Så blir kanskje tur. Neste helg har jeg fått penger så blir garantert tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg er med på den, Leonard :wink: Men ikke noe råkjøring :P Dere kjører vel fredag? Spørs når dere kjører og om jeg er ferdig på jobb til da, men tror det skal gå bra:D

Vi tenkte vi skulle dra tidlig, rundt 12-14 tiden. Men hvis du ikke har mulighet til å dra så tidlig så, for min del, kan vi godt vent. Pluss, jeg må hør med ho eksosrypa, jeg er ikke helt sikker på når ho er klar til å dra.

Innlegg #500 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12-14? Det var tidlig. Åpner vel ikke før 17-18? Med maks tur, kan jeg ikke kjøre hjemmefra før 15-16. Fått deg eksosrype? Grattis :wink: Og med ny grad. Må ikke skrive så mye, tar meg igjen snart :evil: Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...