Gå til innhold

10. juni ACR


Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg kommer til å stille den ut. Hva innebærer det forresten? At den blir bedømmet osv? Vet ikke om jeg gidder det. Blir vel parkert en plass tror jeg :) Hva med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

12-14? Det var tidlig. Åpner vel ikke før 17-18? Med maks tur, kan jeg ikke kjøre hjemmefra før 15-16

Vi kan godt vente på deg. No problemo.

Portene åpner 1600. Hadde vært litt artig å vært der når alt åpnet. Sikkert MASSE kule biler som står å venter :P

Fått deg eksosrype? Grattis :wink:

Det var ei som ville være med å se på biler. Ho syns det er skøy med sånt. Så er det jo litt koselig med damer.

Og med ny grad. Må ikke skrive så mye, tar meg igjen snart :evil: Hehe

Takker, skal passe på sånn at jeg ikke skriver for mye :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt vente på deg. No problemo.

Portene åpner 1600. Hadde vært litt artig å vært der når alt åpnet. Sikkert MASSE kule biler som står å venter :P

Enig. Får dra på litt sånn at jeg blir tidlig ferdig da :wink:

Det var ei som ville være med å se på biler. Ho syns det er skøy med sånt. Så er det jo litt koselig med damer.

Artig med sånne damer da. Fins ikke så mange av dem :wink: Da blir det vel racerfart bortover også. Har en tendens til å bli det med damer i bilen....hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ACR? American Car X ??? har ikke hørt om dette før jeg..dere må gjerne forklare :D

http://www.sommertreff.no Noe alle bilfrelste må få med seg :wink:

racerfart bortover

Vi blir nok til å ta det med ro. Jeg er ikke noe fann av å kjør uanstendig fort, og Joa har ikke kjørt til Mo før. Så det blir Slowrider på oss. Vel vel, vi får se. Hvis jeg kommer meg bak rattet så går det vel sånn passe fort. Har kjørt til Mo utallige ganger :wink:

Dunderlandsdalen er litt skummel. Landets farligste veistrekkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ACR? American Car X ??? har ikke hørt om dette før jeg..dere må gjerne forklare :D

http://www.sommertreff.no Noe alle bilfrelste må få med seg :wink:

racerfart bortover

Vi blir nok til å ta det med ro. Jeg er ikke noe fann av å kjør uanstendig fort, og Joa har ikke kjørt til Mo før. Så det blir Slowrider på oss. Vel vel, vi får se. Hvis jeg kommer meg bak rattet så går det vel sånn passe fort. Har kjørt til Mo utallige ganger :wink:

Dunderlandsdalen er litt skummel. Landets farligste veistrekkning.

Hvem du kaller slowrider? :|

Vi får holde oss til den farten som er forsvarlig i Dunderlandsdalen og så får vi kjøre slik vi vill på de lange og pene strekkene... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

racerfart bortover

Vi blir nok til å ta det med ro. Jeg er ikke noe fann av å kjør uanstendig fort, og Joa har ikke kjørt til Mo før. Så det blir Slowrider på oss. Vel vel, vi får se. Hvis jeg kommer meg bak rattet så går det vel sånn passe fort. Har kjørt til Mo utallige ganger :wink:

Dunderlandsdalen er litt skummel. Landets farligste veistrekkning.

Har også kjørt denne strekningen flere ganger, men mange år siden nå, og kun en gang med BMW'n. Dunderlandsdalen er skummel, ja. Bratt, smal og svingete. Bra dere skal ta det med ro. Kjører heller ikke uanstendig fort. Må vel være den eneste her som ikke har vært i nærheten av 200 km/t :P Skal ta det med ro jeg iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer selvsagt ifra Mosjøen Gatebilklubb.

Vi har fått stand og vil stille ut 14 biler! Alt ifra 69 modell Ford Mustang Mach 1 ;) til Honda s2000!! På standen har vi fått 2 bmw'r ! ;)

Selv kommer jeg kjørende på Lørdag. Eksosrypa mi kunne ikke før den tid ;P

Men det er noe eget med å komme på fredagen før portene åpnes ;)

Den laaaange rekka med biler som vil inn på ACR.

Du blir ikke premiert om du tar bilen på utstilling. Er egentlig bare for å ta bilen inn på området, slik at folk kan se på bilene. ;)

Skal slenge på www.bimmers.no på bakrutene så dere kjenner meg igjen iaff ;)

BTW, hold fartsgrensen når dere nærmer dere Mo! Kommer garantert til å bli laserkontroller..! Jeg kom susende rett inn i laseren ifjor og ble 3500,- fattigere. fantastisk "morsom" sommertreff. Pissregn og fartsbot <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...