Gå til innhold

norges billigste m5 selges.

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

nå har jeg liksom tenkt frem og tilbake en hel del ganger og fruen mener jeg skal skaffe meg større touring. så jeg spør jo bare vist noen kan være int i og bytte sin e36\e34\e39 i min e34 m5+ - penger mellom. det er egentlig ikke planen og selge den siden jeg skulle fikse den opp med ny lakk og div spec men vist noen skulle være int så er d bare og skrive her eller sende pm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du skal ha en større touring, så er vel ikke en E36 ett godt valg..?

Derfor det står at han er ute etter E39!

..og E36.

...og E34 i annonsen som står på siden her ja.... Men i annonsen på Autodb står det;

byttes gjerne i e39 stasjonsvogn(kan være noe dyrere)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fristet. Hadde det bare ikke vært så sinnsykt dyrt for en 18 åring å forsikre, hadde jeg vurdert dette sterkt. Men det er jo forsåvidt forståelig også :? at forsikringspremien er så høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en ogdkjent ombygd m5 som kan forsikres som 530i. da blir den noe billigere. jeg betaler 4600 for den med 8000 i året.

Dette er greit å ha med i anonnsen på autodb Kjell Rune. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en ogdkjent ombygd m5 som kan forsikres som 530i. da blir den noe billigere. jeg betaler 4600 for den med 8000 i året.

Hva må man gjøre med en 530i for å få den til å bli godkjent som en M5? bremser, driverk og alt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...