Gå til innhold

Sebring effektanlegg


Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke til 5-serien, men jeg har Sebring på min og er godt fornøyd. I tillegg er enderørene usedvanlig lekre, og det er slettes ingen ulempe :wink: Skal hive på grenrør av samme merke, så da blir det enda bedre lyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helst ute etter ett effektanlegg som hadde "ordentlig" lyd (grom brumming), ikke så typisk råner saker. Ville ha noe som stod i stil med bilen.

Gromm lyd som får fram sekseren, ikke noe sånn skrangle spetakkel som mange har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Sebring på min 318 og det lyder veldig bra. Ikke for mye, men den der sinte brummingen på tomgang og greit på pådrag. Hører ikke så veldig mye når du sitter i bilen, men fra utsiden høres det som om at det ikke er orginalt... Er andre annlegg som bråker mer, men for min del var det viktig at den lagde litt mer lyd enn orginalt, og ikke harrybromming...

Naboen har en E39 528i med Sebring, en helt ubeskrivelig deilig lyd fra den! Hørtes ut som en V24...:love:

En annen viktig ting er at det ser veldig pent ut! 8)

Har vært flere diskusjoner om dette tidligere, så søk litt i forumet. Det ligger flere tråder med bilder... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...