Gå til innhold

bak dekke eksploderte

Ole-Magne
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde jeg vært deg hadde jeg latt være og nevne GS med navn i denne tråden før det evt var avklaring i din reklamsjonsak, de kan med rette blir grinete og evt sette seg på bakbena. De fortjener jo ikke negativ omtale før de evt avslår din reklamasjon. (vet jo aldri de kan jo være en av oss her på forumet) Men la det nå være sagt, hvis de ønsker og fremstå litt seriøse så bør de hjelpe deg i denne saken.

Har vært en tur ute hos de og sett på noe hjul til bilen min, jeg aventer tilbakemld før jeg legger igjen så mye som ei krone der nå.

I forhold til de dekka du hadde, har jeg kjørt på disse et par sesonger og det virket som om dette var meget gode dekk, lite støy, sporer fint og generelt ikke noe og utsette på de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes vel at forhandleren i dette tilfellet ikke har fått noe negativ omtale foreløpig. Alle forhandlere kan jo være uheldige, og tilfeldigvis selge en vare med feil. Spørsmålet er jo hvordan de velger å håndtere saken. Dersom de vil fremstå som seriøse så ordner de selvfølgelig opp. Slike situasjoner er faktisk ypperlige anledninger til å vise at de bryr seg om kundene sine.

Det kan kanskje høres underlig ut, men faktum er at en kunde som har hatt en reklamasjon mot et firma, men som har blitt godt og seriøst behandlet i etterkant, faktisk vil ha større lojalitet overfor dette firmaet enn en kunde som ikke har hatt noen problemer i det hele tatt. Det handler om trygghet. Dersom jeg har blitt godt behandlet en gang, så føler jeg meg trygg på å handle der igjen, for jeg vet at en evt. ny reklamasjon vil bli like godt behandlet. Og når jeg føler meg godt behandlet, så er sjansen stor for at jeg forteller det til folk jeg kjenner. Alle som driver næringsvirksomhet burde vite dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg latt være og nevne GS med navn i denne tråden før det evt var avklaring i din reklamsjonsak, de kan med rette blir grinete og evt sette seg på bakbena. De fortjener jo ikke negativ omtale før de evt avslår din reklamasjon. (vet jo aldri de kan jo være en av oss her på forumet) Men la det nå være sagt, hvis de ønsker og fremstå litt seriøse så bør de hjelpe deg i denne saken.

Har vært en tur ute hos de og sett på noe hjul til bilen min, jeg aventer tilbakemld før jeg legger igjen så mye som ei krone der nå.

I forhold til de dekka du hadde, har jeg kjørt på disse et par sesonger og det virket som om dette var meget gode dekk, lite støy, sporer fint og generelt ikke noe og utsette på de!

Var aldri meninga å sette verken Falken eller GS i dårlig lys... Det lille jeg har kjørt på disse dekkene nå så har nesten alle opplevelser vært positive.. som TORT sier:meget gode dekk, lite støy, sporer fint og generelt ikke noe og utsette på de.

Pratet med GS i dag, de oppførte seg veldigt profft, ett nytt hjul er på vei opp til tromsø nå. Det gamle skal sendes til tyskland på gjennomlysing på fabrikken. Nå dekket er kontrolert blir vi sikkert enig om resten :D. Falken importøren sa at di ikke hadde opplevd noe sånn på et helt nytt dekk før. den som lever får se hva som hender

GS har oppført seg proft alle gangene jeg har handlet med de, har heller ikke hørt noe galt fra noen andre. Så Tort, tror får en trygg handel hos de.

Men skal holde dere oppdatert på hva som sjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser virkelig skummelt ut, godt det ikke var forhjulet. Håper du får dekket skadene på bilen din.

Tenk om de har produsert en liten serie med samme feilen, da er jo det andre bakdekket like skummelt, bruk vett med farten til du får svar på analysen, hvis de ikke holder den hemmelig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så skummelt ut... Håper du får dekt skadene dine. GS er vel kjent for god service. Har handlet mye i mitt liv og aldri fått så bra service som hos GS. Men i dette tilfelle så blir d nok Falken som må dekke skadene ville jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Muren har et godt spørsmål her.. Kan se ut for at noe faktisk har skåret seg gjennom dekket. Kjørte ikke med ekstra mye vekt i bilen da det skjedde?

Eventuelt at du faktisk hadde punktert før det skjedde, og at felgen har skåret seg gjennom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å du er HELT sikker på at dekket ikke tar i noe? en skru til basskassa eller liknende??? du har faktisk komt igjennom 4 lag me cord her...

Er klar over det...

Har ingenting som stikker ut dær oppi, de som har sett oppi hjulbuen til e39 vet at det kun er plast innerskjerm dær, ingen skarpe kanter.

Kjørte ca300 meter før jeg fikk stoppet, regner med det er det som har knerta corden. merket ingenting på bilen før det hjulet eksploderte. Var på Dekkmann for å få krenget hjulet av, de sa at det ikke hadde vært kjørt uten luft. så om det var spor på inni dekket eller noe sånn.

Fikk balansert felgen min, 25gram kast på innerkant og 10G på innerkant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en misstanke om at du har kjørt lenger uten luft enn du tror,, hadde en commodore med 17" og 40 profil. syns bilen var litt "rar" og hadde vært det et par dager.. sjekka dekktrykke,,, så godt som tomt.. har du "tyggd" innerste dekksida noen dager/timer, (som du vil gjør på en senka bmw) med lite luft. så hadde jeg ikke blitt forbausa over en slik slitasje.. med påfølgande smell når dekksida har fått nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...