BalleKnalle Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Er det nokon som har ein ide om kva effektanlegg eg skal kjøpe til min BMW 320i cab 2,2 liter 2001 mod?Må få meg tak i et med litt "snerr" i lyden, utan at det vert eit problem med støy når taket er av. Tips, ja takk, gjerne med pris og forhandlar.... Har du pengene ville jeg kjøpt et komplett Ac Schnitzer anlegg. Grenrør og hele veien. Dyrt, men utrolig hærlig lyd... Skal ikke se bort ifra at du får et par hk på kjøpet oxo GS bildeler eller Bavaria kan sikkert skaffe. www.gsbildeler.no tlf 712 66 777 www.bavaria.no www.ac-schnitzer.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Er det nokon som har ein ide om kva effektanlegg eg skal kjøpe til min BMW 320i cab 2,2 liter 2001 mod?Må få meg tak i et med litt "snerr" i lyden, utan at det vert eit problem med støy når taket er av. Tips, ja takk, gjerne med pris og forhandlar.... Har du pengene ville jeg kjøpt et komplett Ac Schnitzer anlegg. Grenrør og hele veien. Dyrt, men utrolig hærlig lyd... Skal ikke se bort ifra at du får et par hk på kjøpet oxo GS bildeler eller Bavaria kan sikkert skaffe. www.gsbildeler.no tlf 712 66 777 www.bavaria.no www.ac-schnitzer.de såg bra ut på Ac sida...sjekkar opp prisar (om eg tørr..hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Hm, har ikke AC effektanlegg til E34? :/ Eller er det bare jeg som ikke finner det? http://www.ac-schnitzer.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Tror ikke eldre modeller står oppført på nettsida lengre hør med ev GS og Bavaria om priser/delekat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Hm, har ikke AC effektanlegg til E34? :/ Eller er det bare jeg som ikke finner det? http://www.ac-schnitzer.de/ Anleggene til ac schnitzer er bygd av Remus.Til e39 koster det 10133 kr ink moms på ac-schnitzer.no.Samme anlegg koster ca 5000 på simco.no forskjellen er kun navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå