Gå til innhold

politiet


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Hahaha!! Jeg tror ikke politiet likte mixebordet på bussen min så godt :P Her er hvertfall bilde av det, fra en avis, etter at politiet tok det :P

http://www.budstikka.no/template/fn/fnVisBilde4.jhtml?picnr=1&articleElement=title&article=neo.xredsys.content.article.PresentationArticle%4049b6eb&articleID=196471&publicationUrl=http%3A%2F%2Fwww.budstikka.no%2F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har leid den av Bærum Lyd. Vært drit bra russetid, untatt at politiet i asker og bærum er de minst tolerante personene som finnes... Noen ganger virker det som at folk er født gamle! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm hva var feil med miksern ? :P kanskje forsterkerne/høytalerne det er vits å beslaglegge, er som når purken beslaglegger printeren når de tar noen for data krim.
Det er ikke så lett å få lyd i anlegget etter at mikseren er borte, og så er det en hel del mindre "logistikk" med å fjerne en mikser enn forsterkere/høyttalere.... ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm hva var feil med miksern ? :P kanskje forsterkerne/høytalerne det er vits å beslaglegge, er som når purken beslaglegger printeren når de tar noen for data krim.
Det er ikke så lett å få lyd i anlegget etter at mikseren er borte, og så er det en hel del mindre "logistikk" med å fjerne en mikser enn forsterkere/høyttalere.... ;-)

mulig :) men vil tro det er endel enklere å skaffe tilveie en 4-5 kanals mikser en en 1000W++++ forsterker på stående fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig :) men vil tro det er endel enklere å skaffe tilveie en 4-5 kanals mikser en en 1000W++++ forsterker på stående fot.
Vel, det kommer jo litt an på hvem du kjenner som er villig til å levere ut slikt utstyr midt på natten. Hvis jeg får en telefon midt på natten fra noen som har "mistet" noe av utstyret de har leid av oss, vil jeg neppe møte på jobben for å levere ut mer utstyr. Politiet er nok veldig fornøyd dersom naboene slutter å klage den aktuelle natten :) og de er sikkert like glad i å bære tunge ting som alle oss andre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...