Gå til innhold

Rådyr forsikring!


Dan
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle forsikre 320`en for noen år siden. Første gang på meg sjøl. var 25 år og akt perfekt. Med delkasko skulle If ha 24.000,-!!!

Hu på if kontoret anbefalte meg å gå til gjensideige heller :D

Gjensidige: Delkasko 6400,-

Med mer reel konkuranse er det sjanse for at deet kan bli enda billigere for oss å forsikre våre kjære.

Til alle som klager......legg merke til hvem det er som sier det blir dyrere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette blir gjennomført er det het utrolig.... Nå er det ikke et forskirings selskap som har uttalt seg, men jeg vi tro at det er et flertall for dette i bransjen siden de kommer med dette utspillet.

Jeg har vært litt borti Gjensidige ifbm med jobben, og noe av det som har slått meg er at de ansatte der har det veldig bra. De har bra lønninger, flotte lokaler osv.. De er vel heller ikke akkurat plaget av stress... Selkapet bruker litt penger på at de ansatte skal ha det bra...

Gjensidige konsernet gikk i fjor med et overskudd på 2,3 mrd! Forsikring sto for nesten 1 mrd av dette. Det er mye penger, og "mye vil ha mer" heter det, på tross av at selskapet eies av sine kunder.

Jeg har kun hatt en smell siden jeg fikk førerkort, og da var ikke min skyld. I de siste årene har jeg kjørt 50 000 – 60 000 km i året. Jeg burde fått bonus og blomster av forsikringsselskapet mitt, ikke den dritten her!

Kanskje noen av disse bil aksjonene burde engasjere seg i dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...