Gå til innhold

Rådyr forsikring!


Dan
 Share

Anbefalte innlegg

Forsikringsnæringen mener at lovendringen som gir kundene rett til å flytte forsikringen når som helst i året, ikke er til fordel for ansvarsbevisste forsikringstakere.

- En del av dem som bytter selskap ofte, er også de som har mest skader. Det er i denne gruppen vi finner mest forsikringssvindel, sier informasjonssjef Stein Haakonsen i Finansnæringens Hovedorganisasjon

Vet ikke med dere andre, men jeg skifter forsikringsselskap ofte pga at jeg ikke er interessert i å betale blodpris på forsikringen min. Å si/uttale at

"å flytte forsikringen når som helst i året, ikke er til fordel for ansvarsbevisste forsikringstakere."

Er jo helt på jordet spør du meg...(hvis ansvarbevist betyr å støtte sitt eget selskap med å betale for mye i forsikringspremie så værsågod)

Forsikring er legal svindel på stor basis spør du meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig...

Og jhva annet kan en forvente av de gribbene...

Jeg vil vel også tro det er de prisbeviste som bytter selskap ofte.

Det har vært mer fokusering på pris / økonomi de siste årene, altså følger folk råd de leser i "Dine penger", på "dinside.no" osv.

Trenden er jo klar: Bytt bank om du ikke får lavere rente, bytt forsikring hvis du ikke får satt den ned osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kunne de heller ha laget en ordning med "binnings tid" istede...

f**n steike mennesker som kjøre ordentlig og har gjort det i mange år og opparbeid seg bonus må for F**N kunne slippe og betale så SINSYKT masse i forsikring :evil:

Bare så selskapene skal slippe unna med litt mindre PAPIR arbeid!

Jeg blir så forBANNA! :evil:

(#-o venligst se bort fra mitt sinne... jeg blir litt lei meg av og til når jeg hører forslag om endring av diverse ting som er helt urimelig... jeg er egentlig en O:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, hvis kundene kan bytte forsikrings-selskap når de vil for å få billigere forsikring, vil det og bli en mye kraftigere konkuranse mellom selskapene på pris.

Selfølgelig må Stein Haakonsen i Finansnæringens Hovedorganisasjon skremme med kor farligt dette blir for kundene. Selskapene vil på sikt tape flere millioner av flere100mill-overskuddet sitt, når det blir reell konkuranse mellom selskapene.

Ja til fri konkuranse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, blir bare forbannet når jeg hører sånnt, men tror ikke det har så mye å si for min del! Det der hemma forsikrings selskapet har sikkert glemt av bonusen min, for jeg betaler faen meg eksakt den samme summen hvert år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, blir bare forbannet når jeg hører sånnt, men tror ikke det har så mye å si for min del! Det der hemma forsikrings selskapet har sikkert glemt av bonusen min, for jeg betaler faen meg eksakt den samme summen hvert år!!

da tror jeg du bør ta en prat med forsikringsselskapet ditt.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OFFTOPIC:

bilen du har i avtaren din, er den din og er det en cab, så en helt lik bil i oslo sentrum idag, den hadde litt spes panser også.

Det er en sedan, og den er min, ja. Er vel et helt vanlig panser vil jeg tro :) Sikkert bare vinkelen som lurer deg litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, blir bare forbannet når jeg hører sånnt, men tror ikke det har så mye å si for min del! Det der hemma forsikrings selskapet har sikkert glemt av bonusen min, for jeg betaler faen meg eksakt den samme summen hvert år!!

da tror jeg du bør ta en prat med forsikringsselskapet ditt.. :wink:

Heheh, ja burde nok det! har også hørt at når du har kjørt skadefritt i 2 år så skal du få noe penger tilbake eller noe sånnt? Stemmer det? Fikk aldri noe jeg vertfall, har kjørt skadefritt i snart 4 år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det rett ut, så hvis dette forekommer, så flytter jeg! Seriøst! Ut av norge! Er pokker dyrt nok fra før av!!! Pokker ALT her i norge er overpriset! *arrrgh*...

*går å tar seg en kald cola for å kjøle ned tempen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...