Gå til innhold

Hvilket effektanlegg?

Leonard
 Share

Hvilket av disse?  

27 stemmer

1. 1. Hvilket av disse?

• Sebring
      19
    • Simons
      8

Anbefalte innlegg

På den annen side koster Simons ikke allverdens kontra Sebring som koster bortimot det dobble. Holdbarheten er ikke mer enn 3-4 år her på vestlandet hvor jeg kjører uansett om det er sk "rustfri" eller vanlige potter. Dine penger din beslutning. Men at Simons er SÅ dårlig nekter jeg å tro, ettersom alle har "hørt det av noen".¨

[EDIT]: Og bare for å ha sagt det er jeg kjempefornøyd med passform, kvalitet og lyd i mine Simons-potter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble ikke lett. Nå vet jeg ihvertfall ikke hva jeg skal kjøpe.

Jeg var ute etter ett effektanlegg som fikk fram 6'er karateristikken. Man må jo hør at det er en 6'er i bilen. Ordentlig brummling er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt selv siden jeg ikke har hatt sebring, men etter hva jeg har hørt på forumet, så gir ikke sebring så mye lyd? Du hører ingenting når du sitter inni, fra utsiden hører du at den ikke er orginal, men ikke no mer en det lissom. Simons derimot har endel mer lyd, men kvaliteten er nok ikke like god som sebring.

Har du vurdert supersprint/ac schnitzer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersprint kostet 10000,- til min bil for to år sia :shock: Mulig det har gått ned nå, men siden et grenrør derfra koster nesten 12000 så tviler jeg på det :x Men får du det til 5000 MÅ du jo kjøpe! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...