Bmw323i Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 muligens varmeapparatet mitt begynner å bli litt dårlig. må jeg ut me hele dashen for å bytte? noen som har bilder osv? veileder eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 bump, ingen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 hører du rare lyder når du slår på varmen, i 3 serien ligger denne ved torpedoveggen,varmeapparatvifta og motoren,det er en del. søk deg litt frem her så finner du det sikkert, det har blitt diskutert om dette her før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Hva mener du med dårlig? Hvis det varmer, men varmer dårlig, så ville jeg heller sjekket at det ikke er masse luft i kjølesystemet... Skal du bytte varmeapparatregister må du nok ut med en god del av midtkonsollet ja. Har gjort det på E34. Tok noen timer, men lar seg absolutt gjøre. Desverre koster selve varmapparatregisteret 2800,- eller noe. Stiv pris syntes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 jeg har et varmeapparat liggende, og midkonsollen "under" dashen er ute. det varmer ja, men varmer dårlig. er det noen som vet hvor lufteskruene på m20 motoren er? jeg vet om den ene på vannpumpa, men det skal vell være en til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 På min E34 er det lufteskrue på radiatoren og termostathuset. Ser det på de to nederste bildene i det øverste innlegget her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=5147 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 mm, veldig godt beskrevet syns jeg, den kommer til å bli nyttig når jeg skal bytte termostat. jeg har ikke en lufteskrue på radiatoren der sånn så du har, kanskje den er en annen plass. jeg får leite litt er det forresten noen som vet hvor jeg kan finne tegninger av kjølesystem osv? utenom etk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå