apriliamann Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i spacer-adapter? Trenger 5x112 istedet for 4x100 på e30'n min. Noen som har noe forslag? På forhånd takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvis det finnes slike plater vil jeg tro de må være ganske tykke for å i det hele tatt ha nok gods å skru fast hjulene i, så da må du finne felger med VELDIG høyt innpress for at felgene ikke skal stikke altfor langt ut. Dessuten tipper jeg at slike spacere er veldig dyre. Vanlige spacere, bare til å legge mellom, koster jo 1500,-++. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Send en mail til Ole Johan Bredland, innehaver av Restyle, og hør med han. Mailadresse finner du på www.restyle.no , han importerer deler og utstyr og garanterer norges laveste priser på bla. FK osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 så noen sånne spacere i en dts kattalog jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apriliamann Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 hadde vært kjempefint hvis du hadde funni de spacerene igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 ska se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i spacer-adapter? Trenger 5x112 istedet for 4x100 på e30'n min. Noen som har noe forslag? Bare av nysgjerrighet: Hvorfor trenger du du annen boltsirkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå