R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 hva har jeg gjort feil her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Du må åpne bildet i galleriet, høyreklikke på det, trykke på Egenskaper eller Properties og kopiere adressen (adressen ender alltid med .jpg) Så limer du adressen inn i meldingen din og bruker Img-knappen foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 da gjorde jeg slik [img=http://www.bmwguiden.no/albums/R_Andersen/Bilder_Raymond_ny_bil_012.jpg] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 ..og jeg gjorde slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Du er high skilled Da lærte du noe nytt idag ochså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Du er high skilled Da lærte du noe nytt idag ochså ja, ikke sant!? alle kommentarer om mine biler tas imot med takk! både gode og dårlige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 ikke noe annet å si enn at hadde jeg hatt de kronene du skal ha for den på autodb hadde jeg kjøpt den på flekken! stilren og Rå bil med Akkurat passe med power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Pen bil, men litt i overkant lav foran. Hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Pen bil, men litt i overkant lav foran. Hvor mye er den senket? det er H&R justerbart som er skrudd helt ned. tror det er +/- 80mm. skal jo være lavt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Smak og behag. Ikke pent når hjula går under bilen etter min mening Blir det ikke litt stress å kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Smak og behag. Ikke pent når hjula går under bilen etter min mening Blir det ikke litt stress å kjøre med? det går ikke under bilen, men kant i kant. er ikke noe problem å kjøre med. litt stivt, men det plager ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg liker den. Det du sier om at det skal være lavt, er jeg helt enig med deg om! En herlig bil, smooth and clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Smak og behag. Ikke pent når hjula går under bilen etter min mening Blir det ikke litt stress å kjøre med? Hvor vil du ha hjula da? i baggasjerommet? eller kanskje rett over soltaket??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå