Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 grill h.side, skjerm h.side, panser. og orginal sotet fremblink og sotete hovedlykter. eventulet linse lykter på h.side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 vært i grøfta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 skal vel fortelle den lykkelige 17mai historia mi jeg da. kjørte hjemmefra i 2-3 tiden i går og skulle på s.huset til lillegutten. kjører da fra molde til ålesund over ørskogfjellet. dette gikk helt greit.... skulle kjøre hjem igjend kl 19. og låg vel i 90-100 oppoverfjellet. kom rundt en sving og der var d faen meg helt hvitt med hagel på veien. fikk sleng og snurret og høyre hjørnet foran på bilen rett i autovernet. pokkern.... skikkelig kjipt. må kjøpe ny skjerm og grill og lys og skifte lister på fanger og bytte panser...... _________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 hei, har alt du trenger. har en komplett 325i ute på tunet, som eg og en kompis var uheldig å kræsje i hekken. så den står. lakkfarge: blå lilla mod. 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvor bor du Peoplez? Edit: Nevermind, ser du bor i Førde... 2 eller 4 dører på dyret ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 2 dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 gi meg et prisforslag så skal eg høre med kompisen min, han som eige den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Eg har 1 stk sota blink lys liggende,hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånaren Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 eg bur på stord ikkje so veldi longt i fra førde eg har panser heilt uten rust og gril og hovedlys men ikkje sota lys men har til bege siene er muli eg kansje har ein sjerm og men den er rust på koste forestn bere 900kr me ny sjerm i fra veng me moms da betalte eg sist har da mesta ligande kom me bud vis da blir aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2005 skal bare ha orginale deler. vil ikke ha noe veng skjerm eller panser. skal demontere i morgen og se om jeg trenger no mer så kommer jeg tilbake til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå