Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei,bmw emblemet må vi ha på.men på min var det ikke noe modell betegnelse bakpå (320) ,så jeg satte på et merke der det står ///power,med "M" fargene.vurderer å bytte det yt med et vanlig ///M emblem,siden bilen er m-stylet

Skrevet
Syns ikke merker skal fjernes, ei heller putte på merker for noe man ikke har! f.eks ///M3 på 316/320/323/325/328/330...

///M og ///M-tech går jo hvis man har noe M-utstyr..

en morsom ting man kan gjøre er å sette "316" må en M3! da får folk seg en overraskelse når de skal kappkjøre :twisted:

Skrevet
Jeg mener at det blir helt galt å fjerne emblemet på panseret...det er jo på en måte fabrikkens "signatur" - en slags godkjennelse for at bilen er en ekte BMW. :D At noen (inkl. meg selv) har fjernet modellbetegnelsen bak har jeg imidlertid forståelse for...hva raker det egentlig andre hvor stor motor man har. :wink:

jeg hadde tenkt til å gjøre det motsatte på min E-46. har ingen merker, men hadde tenkt til å sette på ett 318ci merke. de kunne ha blitt litt morsomt! :lol: (det er en 328 m/ kompressor)

Skrevet

Jeg synes det er helt greit å ha 318IS på bakluka, det er er jo bare tøft, kjennerne vet jo at det er den grommeste E30'en produsert utenfor M fabrikken..

På stasjonsvogna har jeg ikke emblem, skulle jeg hatt noe på den så måtte det vært 518D :)

At noen vil fjerne rondellene finner jeg utrolig snodig.

På 2002'en var det frem til renovering ikke mindre enn 4 bmw merkter på 10cm :)

Skrevet

det eneste som er verre en å fjerne emblemet,er å lage sitt eget!! bare fordi du har styla bilen litt,så har du ikke lagd hele bilen!!!

Skrevet

jeg hadde 520 bak på 528´n min jeg. :) ikke vits og skryte på seg motor akk. men så lenge men kjører m biler synest jeg mén skal vær der bak jeg ass.

Skrevet

BMW-emblemet bør klart være til stedet, men modellbetegnelsen trenger ikke å stå der (det er tross alt valgfritt ved bestilling av ny bil). Derimot er jeg imot å sette på f.eks. 325i-merke på en 316i og M-merker på biler som ikke har noen M-tech detaljer. Selv om det sikkert ser litt kulere ut.. :wink:

Skrevet

så en helt orginal e36 i bergen med ///M emblem i hekken.det er litt teit! men hvist du er litt m-stylet er det greit! kansje han hadde noe m-interiør ? :)

håkon njøten hadde jo et digert "rieger-tuning" klistremerke i fronten på 306`en sin,og alt han hadde som var rieger var gulv-mattene !

Skrevet
ja, ///M må man ha! må ha litt stolthet!

min 320ci kom utan emblem frå fabrikk, men eg vurderar å ha på eit ///M emblem bak.... bilen har alt Mtech orginalt frå fabrikk. Nesten litt merkeleg at den ikkje har emblem utanpå, når den har ///M i innstiginga i dørane, på rattet, på pedalane, på girkula og alt M eksteriøret.....

...er det litt flaut å ha på eit ///M bak...det er då M-tech det er! :?:

Skrevet

Må si jeg ikke helt skjønner meg på de som vil fjerne BMW-merkene ?! Det er jo de som er på en måte "autografen" til bmw ! De skal være på og det er foresten finere med bmw-emblemene på en å fjerne de, min personlige mening..

Skrevet

Fjernet emblemene jeg hadde på min gamle opel vectra =) Men det var Opel, hadde nok ikke gjort det på en BMW.

Behold emblemet, på ein BMW

Skrevet
Fjernet emblemene jeg hadde på min gamle opel vectra =) Men det var Opel, hadde nok ikke gjort det på en BMW.

Behold emblemet, på ein BMW

det er gutten sin!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...