jcvold Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 nei,bmw emblemet må vi ha på.men på min var det ikke noe modell betegnelse bakpå (320) ,så jeg satte på et merke der det står ///power,med "M" fargene.vurderer å bytte det yt med et vanlig ///M emblem,siden bilen er m-stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Syns ikke merker skal fjernes, ei heller putte på merker for noe man ikke har! f.eks ///M3 på 316/320/323/325/328/330...///M og ///M-tech går jo hvis man har noe M-utstyr.. en morsom ting man kan gjøre er å sette "316" må en M3! da får folk seg en overraskelse når de skal kappkjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Jeg mener at det blir helt galt å fjerne emblemet på panseret...det er jo på en måte fabrikkens "signatur" - en slags godkjennelse for at bilen er en ekte BMW. At noen (inkl. meg selv) har fjernet modellbetegnelsen bak har jeg imidlertid forståelse for...hva raker det egentlig andre hvor stor motor man har. jeg hadde tenkt til å gjøre det motsatte på min E-46. har ingen merker, men hadde tenkt til å sette på ett 318ci merke. de kunne ha blitt litt morsomt! (det er en 328 m/ kompressor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Jeg synes det er helt greit å ha 318IS på bakluka, det er er jo bare tøft, kjennerne vet jo at det er den grommeste E30'en produsert utenfor M fabrikken.. På stasjonsvogna har jeg ikke emblem, skulle jeg hatt noe på den så måtte det vært 518D At noen vil fjerne rondellene finner jeg utrolig snodig. På 2002'en var det frem til renovering ikke mindre enn 4 bmw merkter på 10cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 det eneste som er verre en å fjerne emblemet,er å lage sitt eget!! bare fordi du har styla bilen litt,så har du ikke lagd hele bilen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 jeg hadde 520 bak på 528´n min jeg. ikke vits og skryte på seg motor akk. men så lenge men kjører m biler synest jeg mén skal vær der bak jeg ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 ja, ///M må man ha! må ha litt stolthet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 BMW-emblemet bør klart være til stedet, men modellbetegnelsen trenger ikke å stå der (det er tross alt valgfritt ved bestilling av ny bil). Derimot er jeg imot å sette på f.eks. 325i-merke på en 316i og M-merker på biler som ikke har noen M-tech detaljer. Selv om det sikkert ser litt kulere ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 så en helt orginal e36 i bergen med ///M emblem i hekken.det er litt teit! men hvist du er litt m-stylet er det greit! kansje han hadde noe m-interiør ? håkon njøten hadde jo et digert "rieger-tuning" klistremerke i fronten på 306`en sin,og alt han hadde som var rieger var gulv-mattene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 ja, ///M må man ha! må ha litt stolthet! min 320ci kom utan emblem frå fabrikk, men eg vurderar å ha på eit ///M emblem bak.... bilen har alt Mtech orginalt frå fabrikk. Nesten litt merkeleg at den ikkje har emblem utanpå, når den har ///M i innstiginga i dørane, på rattet, på pedalane, på girkula og alt M eksteriøret..... ...er det litt flaut å ha på eit ///M bak...det er då M-tech det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Må si jeg ikke helt skjønner meg på de som vil fjerne BMW-merkene ?! Det er jo de som er på en måte "autografen" til bmw ! De skal være på og det er foresten finere med bmw-emblemene på en å fjerne de, min personlige mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Fjernet emblemene jeg hadde på min gamle opel vectra =) Men det var Opel, hadde nok ikke gjort det på en BMW. Behold emblemet, på ein BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Fjernet emblemene jeg hadde på min gamle opel vectra =) Men det var Opel, hadde nok ikke gjort det på en BMW.Behold emblemet, på ein BMW det er gutten sin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå