Bmwray Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Hei lurer på og kjøpe meg bmw 323 1996 modell det er 4dørs 150000km servicehefte stoff stoler uten aircondition bilen er strøken i lakken men den har litt rust i den ene hjulbuen forran og bak ved lyktene under listene den står til 129000kr hva er den verdt? den skal inn på service nå åssen er forsikring på denne bilen? jeg er 18 år og må ha den på meg selv er det like vansklig som på 325 coupe eller cab og forsikre? jeg fikk ikke forsikret bmw cab eller bmw coupe takker for alle svar hilsen bmwray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Tror forsiktinga kan bli dyr, ja. Er nesten det samme om det er nissan micra eller bmw. Det er alderen din de ikkje liker Kankje de er litt snillere med forsikringa , viss det er en 316 eller 318. iS-bil f.eks. Er ikkje R6 da, men. Vett og att selskapa synest automat-kasse er en fin ting. Det er bare å snakke med de så går det nok greit. lykke til Prisen virket noe høg, når den i tilegg skal inn på service nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 jeg må betale 19000kr med delekasko mange mener det er en 2,5 liter motor i 323 hva må til for og få den til og bli en 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 jeg har en 97 mod bmw 320 coupe til salgs. med skinn, klima+++ den er akkorat eu-godkjent og jeg skall på stor service i neste uke. der er ingen rust på bilen. du kan få kjøpe den hvis det er av interesse. den betaler jeg 14000 i året på med full kasko og 20000km i kjøre lengde. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 min 325 coupe betaler jeg 5500,- med delkasko anbefaler deg og sjekke med Alle forsikringsselskaper.. hadde en Skikkelig "sportsbil" av annet merke før hvor jeg måtte betale 25.000,- til IF mens Gjensidige skulle ha 12.000,- for full kasko..så kan være penger og spare hvis man sjekker grundig alle muligheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 på min 318is betaler jeg 9000 i året med full kasko (den står da på pappa som har full bonus osv) skulle jeg hatt den på meg ville det kostet 35000...Bmw er svindyrt å forsikre..+ at enkelte biltyper kombinert med 18-20åringer vil ikke forsikringa ha :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 og det er en sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Jeg betaler 4300,- for full kasko på 320i coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Heilurer på og kjøpe meg bmw 323 1996 modell det er 4dørs 150000km servicehefte stoff stoler uten aircondition bilen er strøken i lakken men den har litt rust i den ene hjulbuen forran og bak ved lyktene under listene den står til 129000kr hva er den verdt? den skal inn på service nå åssen er forsikring på denne bilen? jeg er 18 år og må ha den på meg selv er det like vansklig som på 325 coupe eller cab og forsikre? jeg fikk ikke forsikret bmw cab eller bmw coupe takker for alle svar hilsen bmwray finn en annen bil! den har jo ikke utstyr!rust er jo noe som må trekke ned prisen endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2005 jeg har finni meg en annen bil 320 1992 modell 130 000km girkulen som satt i bilen var sprekt opp og han har satt i ny... hva skjer når girkulen sprekker? dette var skinn dette har ingen betydning men jeg tenker på om km stand stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2005 nå er ikke jeg så kjent med bmw og skinn girkuler hehe hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Hold deg unna IF når det gjelder forsikring på bil. De er av de dyreste. Betalte 9000 kr der med 75% bonus på 4. året..bytta og nå betaler jeg 3400 all inclusive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 jeg har finni meg en annen bil320 1992 modell 130 000km girkulen som satt i bilen var sprekt opp og han har satt i ny... hva skjer når girkulen sprekker? dette var skinn dette har ingen betydning men jeg tenker på om km stand stemmer 320 er for lite vettu Kjøp min..eller kommer kanskje noen å kjøper den i morgen da..men noe info om bilen da? hva slags utstyr som følger med..felger,el.vindu/luke,senking etc etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 jeg har en 97 mod bmw 320 coupe til salgs. med skinn, klima+++ den er akkorat eu-godkjent og jeg skall på stor service i neste uke. der er ingen rust på bilen. du kan få kjøpe den hvis det er av interesse. den betaler jeg 14000 i året på med full kasko og 20000km i kjøre lengde.http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Var ikke den prisen litt stiv? Jeg kjøpte en 98 modell, samme bil som deg hos BMW forhandler til kr 139 000, den var gått 68 000 km da, full historikk og servicehefte. Hvor lenge har denne stått til salgs? Fått telefoner? Tror ikke du får solgt den til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå