Schnellfahren Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Hallo! Har konvertert en kompis av meg inn i BMW'ens fantastiske...øøh...kompaniskap? he he, uansett så har han vært å titta på en bil. Det er en 91' E-36 316i, gått 177000 km, hvit, 4 alu på sommer, ikke lakket ned, uten servo, og ellers blottet for utstyr. Videre er det en dunke/klukkelyd fra høyre bakhjul, sprekt frontrute, ABS funker ikke (han sa alt av bremser var nytt i fjor), risting i rattet ved nedbremsning (bærekuler byttet for 2 år siden), reim byttet for 30.000 siden. Ellers er vindusheisen på førersiden ødelagt (Manuell) og det var en rar summelyd fra motoren. Det er litt smårust histen og pisten Han ville kjøpe bilen, men jeg bremset han littegranne. Ellers var den helt strøken inni, og baksetene så faktisk ubrukt ut.... prisen er satt til 32.000!..... Jeg vet jo ikke hva som må til for å fikse drømmen hans, men jeg ville tippe det blir litt for mye.... hva tror dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Ikke kjøp sier jeg bare.. kjøper bare problemer.. få ham til å legge i endel mer og kjøe en som er i god stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 helt enig med han over her legg i noen kroner til, kanskje tilsammen 50.000(+),- så burde han få en mer "brukbar" og skadefri bayer! kanskje en mulighet og kjøpe av pensjonist? de er jo ikke kjent for og "råkjøre" så mye? ei heller og være opptatt av så mye utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 bilen er ned kjørt, og ingenting er gjort de to siste åra virker det som. Den virker som den er dårlig stand. Solgte 320IA`en min for noen mnd siden for 40k, og den var i ok stand. Var bare nødt til åbli kvitt den. Tror kjøper gjorde en god handel, og det kan han og gjera viss han har tålmodighet til å vente til den rette dukker opp. Godt du fikk frelst han iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hva hvis han byr 25.000 da? Må jo regne med "litt" påkost da.... Han syntes bilen var så fin skjønner dere, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Kan bli dyrt å kjøpe billig bil Men bevares, er ofte dyrt å kjøpe dyr bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Hva med å kjøpe den 520 som er til salges her inne på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Kjøper han den er han klin hakke sprute gærn. Hva med det som man IKKE vet om er galt? Eller er i ferd med å ryke. Den bilen er gørr-kjedelig, gått langt, herpa og dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 høres jo ut som ALT på denne "bilen" er ferdig da..både motor å det som verre er.. finner andre biler i god stand overalt.. ingen vits for ham og stresse med og kjøpe et vrak som han kommer til og slite med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Han vil jo få ett forferdelig første inntrykk av BMW. Og det vil vi ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 He he, takker for alle svar. Har prøvd å prate med han, men vi får se hva som skjer da (sta type )... Skal ta noen diagnosetester i morra, og setter en absolutt høyeste pris på 20.000 eller no. Han får jo ikke solgt den alikevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 316i,HVIT!,ikke lakket ned, uten servo,dunke/klukkelyd fra høyre bakhjul, sprekt frontrute, ABS funker ikke,risting i rattet ved nedbremsning,reim byttet for 30.000 siden. Ellers er vindusheisen på førersiden ødelagt (Manuell) rar summelyd fra motoren. litt smårust histen og pisten.. dette har jeg Ikke ville hatt om jeg hadde fått den kastet etter meg! Makan til idiot som eier bilen sier jeg bare.. gi fyren MAKS 15 lapper hvis han Absolutt vil kjøpe denne "bilen".. anbefaler deg og slå litt vett i knollen på kompisen din og få ham til og vente og se litt mer da det er mye bil til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Her er bilen det er snakk om.. http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 838&pos=39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 Vel, da har han kjøpt den... ga 19 lapper for den... Det var skivene foran som var skjeve... Han veit han må koste på den, men det var "Løvv at first sight" Må nok hjelpe han litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Prutet litt på prisen også ser det ut til... Får håpe det blir bil av den igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå