Gå til innhold

Trenger tips ang bilkjøp....

Schnellfahren
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo!

Har konvertert en kompis av meg inn i BMW'ens fantastiske...øøh...kompaniskap? he he, uansett så har han vært å titta på en bil. Det er en 91' E-36 316i, gått 177000 km, hvit, 4 alu på sommer, ikke lakket ned, uten servo, og ellers blottet for utstyr. Videre er det en dunke/klukkelyd fra høyre bakhjul, sprekt frontrute, ABS funker ikke (han sa alt av bremser var nytt i fjor), risting i rattet ved nedbremsning (bærekuler byttet for 2 år siden), reim byttet for 30.000 siden. Ellers er vindusheisen på førersiden ødelagt (Manuell) og det var en rar summelyd fra motoren. Det er litt smårust histen og pisten

Han ville kjøpe bilen, men jeg bremset han littegranne. Ellers var den helt strøken inni, og baksetene så faktisk ubrukt ut.... prisen er satt til 32.000!..... :?

Jeg vet jo ikke hva som må til for å fikse drømmen hans, men jeg ville tippe det blir litt for mye.... hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med han over her ;) legg i noen kroner til, kanskje tilsammen 50.000(+),- så burde han få en mer "brukbar" og skadefri bayer! kanskje en mulighet og kjøpe av pensjonist? de er jo ikke kjent for og "råkjøre" så mye? ei heller og være opptatt av så mye utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er ned kjørt, og ingenting er gjort de to siste åra virker det som.

Den virker som den er dårlig stand.

Solgte 320IA`en min for noen mnd siden for 40k, og den var i ok stand.

Var bare nødt til åbli kvitt den. Tror kjøper gjorde en god handel, og det kan han og gjera viss han har tålmodighet til å vente til den rette dukker opp.

Godt du fikk frelst han iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316i,HVIT!,ikke lakket ned, uten servo,dunke/klukkelyd fra høyre bakhjul, sprekt frontrute, ABS funker ikke,risting i rattet ved nedbremsning,reim byttet for 30.000 siden. Ellers er vindusheisen på førersiden ødelagt (Manuell) rar summelyd fra motoren. litt smårust histen og pisten..

dette har jeg Ikke ville hatt om jeg hadde fått den kastet etter meg! Makan til idiot som eier bilen sier jeg bare..

:?

gi fyren MAKS 15 lapper hvis han Absolutt vil kjøpe denne "bilen"..

anbefaler deg og slå litt vett i knollen på kompisen din :P og få ham til og vente og se litt mer da det er mye bil til salgs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...