Gå til innhold

feil vinner av idol!


Anbefalte innlegg

positivt at jorun vant, hun sang litt falskt i dag ja, men har en mye fyldigere stemme enn den spinkle barnestemmen til tone.

synes tone er oppskrytt, mistenker de som sier at hu er så pen for å si det på grunn av flørting med publikum og slikt, hu er da ikkje så pen, cindy er pen, klart det er smak og behag, men tone er for fjortisgutter etter min mening...

(cindy er rå)

Cindy er vel kanskje "rå" helt til hun åpner munnen for å si noe. Hun er litt vel fjortis.. Synes jeg da.,,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha, var jeg den eneste som ikke tenkte så mye på sang akkurat når de sang? de er jo 2 fine jenter begge 2 da..akkurat hvem som vant var egentlig ikke så nøye..tone får sikkert en kontrakt uansett så vi får da helt sikkert se henne igjen..

Må vel på Idol Konsert i år også da tenker jeg..{^_^}

Ja, derfor passa jeg på å stemme på tone før de sang :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone hadde desverre bomma totalt på kjolevalget sitt. Burde latt noen andre ta seg av shoppingen i London! Kunne lett dratt de siste 5-6% i land om hun hadde hatt klær tilsvarende det hun har hatt i de forrige rundene... :P

Menmen.. det som ihvertfall er sikkert er at den ENESTE av ALLE finalistene som fikk hårene på armene til å reise seg var Ali. De lar seg ikke påvirke av pent utseende, stor utringning eller hva det måtte være, så de er ekte. Hadde folk stemt kun etter hårene og frysningene hadde han vunnet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke utseendet som teller i Idol (les: Kurt), men jeg synes faktisk at sangmessig så var Cindy den absolutt beste av alle i år. På 2. plass ville jeg valgt Ali, selv om han har en ganske "begrenset" stemme. Men han har en utrolig spesiell stemme med særpreg.

Men Jorun fortjente det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var fortjent at Jorun vant, hun har mye mere kraft i stemmen en ka Tone har :)

synes du burde bli med i Idol.. 8)

Du hadde ikke sagt det samme viss du hadde hørt meg åpne kjeften og synge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone er flott, men synes ikke Jorun er noe særlig. Men stygg er hun jo ikke. Mer normal - som de fleste jenter. De færreste er hva man kan kalle stygge - det samme gjelder forsåvidt den andre veien, om de pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...